Det är så sjukt jävla enkelt att gå ner i vikt

image167

Det är inte svårt att komma undan mat. Jag blir irriterad på människor som säger att dom inte kan undvika maten för att släktingar vill bjuda en!

Det ÄR inte svårt, seriöst. Vet ni varför? För att folk bryr sig i allmänhet inte om dig. Så fort anorexia, mat eller något annat relaterat kommer upp i min närhet, får folk något vilt i blicken och byter snabbt samtalsämne.

För det är jobbigt för folk. Det är ett jobbigt ämne bara för en själv, så varför skulle någon annan vilja ta tag i dina problem?

Kommentarer
Postat av: josie

Tycker också det är relativt lätt att undvika mat. Inget problem hemma hos mig. Men jag har ju inte gått för långt heller, inte i mina ögon iallafall.

2007-12-23 @ 22:53:33
URL: http://jealousy.webblogg.se
Postat av: c.

men BERÄTTA då! hur gör du i skolan, ingen som reagerar när du inte äter? vad säger dina kompisar? din mamma?

2007-12-24 @ 01:39:41
Postat av: AnnaP

Josie: Inte jag heller, det kanske är svårare för folk som är riktigt riktigt smala?
c. Jag går ju i gymnasiet och jag skyller på att jag måste betala mina luncher och inte har några pengar, eller att jag måste plugga. Folk har ingen koll, om du inte låter dom ha koll! Min mamma är nästan aldrig hemma (hon jobbar så mycket) så hon har inte heller någon koll. Och om hon skulle vara hemma, säger jag att jag ska äta ute och går ut på promenad.

2007-12-24 @ 12:19:40
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Bonie

känns som alla ursäkter för att de e svårt komma undan e... begär av mat...
hade brgär idag, så jävla äckligt å sån ångest! fyfan

vill bara döva men får väl ut å springa så ja ointe gör ngt dum....

ses på sidan ;) //Bonie

Postat av: j

jag tycker det är svårt att inte äta, själv vill jag gå ner i vikt. känner mig jättetjock och jag blir bara förbannad när folk säkger till mig att jag är smal för det känns som om dem försöker göra mig glad med att säga att jag är smal. jag blir bara förbannad för vafan, varför måste dem ljuga för mig? varför ljuga och säga att jag är smal när jag är fet, dem kan förfan hjälpa mig istället att gå ner.
seriöst, mina ben är enorma och min mage putar :O
jag vill inget hellre än att gå ner i vikt, minst 10 kg.
men hur fan ska jag bära mig åt?
jag kan inte undvika mat, jag är hungrig hela tiden sen har jag ett sockerberoende hela tiden.

2008-01-31 @ 14:18:52
URL: http://fashionflipp.blogg.se
Postat av: ida

adda min msn, snälla.
[email protected]

2008-02-10 @ 19:38:23
URL: http://isundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se