G(l)ömd smärta

image179

Hör du mig skratta, hör du mig le
Tro inte, att jag mår bättre för det.

Ser du mig växa, se rundare ut
Tro inte bara, min ångest är slut.

För allting finns kvar, min ilska och gråt
Det kan inte kilona göra något åt.

Jag undrar alltmera, varför jag finns till
När leva är det sista jag vill.

Men trots alla lögner, kämpar jag på
Jag är inte dum, det måste ju gå.

Jag har bra betyg, är intelligent
Har bara efter smärta känt.

Fast här finns ej, någon lycka för mig
I så fall skulle det vara, sann kärlek från dig.



Snart är 5:an borta. Kommer jag bli lyckligare? Än vad jag är nu? Jag har haft en fantastisk vecka. Nästan helt utan mat. Om två veckor, är femman borta från min vikt.

Kommentarer
Postat av: Sara

hej, skulle du kunna mejla mej?
behöver hjälp med bantning, gillar din blogg :)

2007-12-30 @ 13:47:16
Postat av: elin

din sjuka människa, ät för fan!

2009-01-19 @ 21:30:12
Postat av: Anonym

ja förstår dej jag har också varit sjuk.. sök hjälp du kommer bli sämre! SÖK HJÄLP!

2009-03-10 @ 13:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se