God jul?

image172

Firade först hos pappa igår... åt litegrann, men så mådde jag så himla illa att jag bara spydde upp allt. Helt sjukt, jag vet. Jag ville inte ens spy!

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till min morbror, där vi åt en SJUKT massa mat, jättehemskt! Så jag och min ångest drog ut när mamma åkte hem, åkte till Hornsgatan (hem till en kompis) och festade lite.

Så nu har jag alltså ångest för att jag ätit för mycket, och för att jag druckit för mycket. Men idag blir det ingen mat....

Kommentarer
Postat av: f.

herregud unna dig lite mat!

Jag tyckte att det var jobbigt när jag var mindre, men jag har fått bättre självförtroende nu och jag hoppas att du också kan få det.

2009-11-23 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se