Wow, vilken kväll

image133

Min födelsedag har varit... great. Förutom att jag har ätit och druckit alldeles, alldeles för mycket, men what to do. Stod i duschen länge när jag kommit hem, vad mer kan jag göra?

Haha, det roligaste var ändå när jag gick på toa under min middag. Jag hade bjudit in 7 av mina tjejkompisar. I alla fall, precis efter huvudrätten så går jag på toa, och gissa vad jag hittar! Jo, ni gissade rätt, SPYA i toaletten! Och den är inte min! Någon i mitt kompisgäng har ätstörningar. Haha. Världen är nog rätt rättvis i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Miss fatty

Shit vad orutinerat att inte spola ner sin spya hos andra. :p

2007-12-06 @ 09:07:31
URL: http://littlemissfat.blogg.se/
Postat av: Lilium, herself

Ska du inte luska ut vem de är? Skulle vara spännande :P
Såg du ingen som vred och vände sig i ångest?

2007-12-06 @ 15:53:30
URL: http://jonesy.blogg.se
Postat av: Anna

Ojdå. Lite riskabelt att göra det hos någon annan skulle jag tycka, det verkar som att den som den nu var har gjort det länge, men samtidigt otroligt klantigt att glömma spola.

Fast å andra sidan, kanske var det bara någon som mådde illa eller var sjuk?

2007-12-06 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se