Förresten

så har jag inte ätit något. HAHA.


Utom två Läkerol.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

varfö säger du så? det är väl inte bra! bara två läkerol! männska man måste äta... ta hand om dig=)

2007-10-03 @ 16:14:33
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Amy Lee

Du verkar ju helt galen? Du måste ju fan börja äta kvinna, och sluta klaga på folk som väger typ mer än 60kg, det är fan normalt, ja, jag är underviktig själv också, men inte fan säger jag att jag är tjock osv? jag äter jävligt mycke och försöker gå upp i vikt, jag är nöjd med livet och vill verkligen inte bli smalare än vad jag redan är. Så va fan skaffa hjälp och ät mer och sluta säg att du vill vara perfekt, ingen är perfekt så är de bara!

2008-05-29 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se