Tokyo Drift

image271

Igår satt jag och Boyfriend och kollade på Tokyo Drift, ni vet efterföljaren till den där Too Fast, Too furious? Egentlige gillar jag inte bilfilmer, men det var sjukt mycket smala tjejer i den, och jag blev sjukt taggad.

Kul att min Boyfriend åt MINDRE än vad jag gjorde igår. Jag fick jordens vredesutbrott, grät och hade mig, sprang ut ifrån lägenheten och tjurade. Jag blir så irriterad och ledsen. Hur kan han tvinga mig att äta, för att sedan skita i att äta själv?

Jag vet att han gillar mig smal. Så smal it is.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara en extremt jobbig människa

2008-04-08 @ 18:55:11
Postat av: Malin

Vad vacker hon på bilden är :)

2008-04-08 @ 23:50:08
URL: http://brokenspirit.blogg.se
Postat av: J U J U

Anonym: En sån kommentar piggar inte direkt upp henne??

2008-05-03 @ 19:10:05
URL: http://shesmiles.blogg.dr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se