Jag måste skärpa mig



Jag måste skärpa mig.

Jag är så van vid att visa upp en glad och perfekt version av mig att det går av bara farten nu.
Duscha, BUS, sminka sig, fixa håret. Gå ut och vara glad. Men jag vet inte om jag orkar längre... vem ska jag låtsas för? Och varför?

Jag vet att jag bloggar mindre än förut. Det är bara för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu som jag får inspiration av. Jag sitter mest hemma och stirrar, och då får man inget att skriva om.
Och jag tänker inte skriva bara för att skriva, speciellt inte inlägg som "ååh jag har bloggtorka just nu, buhu, vad ska jag skriva om?!"
Då väntar jag hellre tills jag kommer på något intressant och skriver något som ni kan läsa utan att gäspa av.

Kommentarer
Postat av: Nelly

vet hur degt känns att vara hemma hela dagarna och inte få något vettet att skriva om :S

2008-12-09 @ 12:47:40
URL: http://nellywiggh.blogspot.com
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-09 @ 14:26:31
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Nikki

Fast nu skrev du ju precis att du har bloggtorka ;P



Har oxå funderat på vem man ´gör sig till för´.. Varför å hur 17 man orkar klistra på fasaden dag efter dag...

Men det hör kanske sjukdomen till.. Hur skulle vi annars orka träna timma efter timma med enbart en frukt i magen..? Viljan av att ge skenet av att allt e bra...inte få folk att oroa sig... Who knows?!

2008-12-09 @ 15:10:04
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se