Jag är hungrig och grinig




Jag tror jag har sovit sammanlagt fem timmar i natt. Somnade inte förrän tre, för jag hade så ont i magen... jag var hungrig.


Varför gör jag såhär mot mig själv? Jag hatar det här. Jag VET ju att det inte är bra, ändå kan jag inte låta bli. Jag vaknade halv åtta också, kunde inte sova längre. Jäkla pissanorexi.

Ibland vill jag bara skrika åt mig själv att äta: "om du är så himla hungrig så att du inte ens kan sova Paris, så ÄT!". Och ändå så ligger jag där och är nöjd över att jag inte ätit något...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar du? För att påverka, trigga och förstöra flers än ditt liv? Det är i alla fall vad du gör.

2008-06-16 @ 09:45:24
Postat av: Joy

JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR på kommentarer sånna som den ovanför mig.

Du får skriva vad fan du vill i DIN blogg!

Svårt att fatta att du kanske bloggar för din egen skull, tror ingen medvetet vill "trigga och förstöra flers liv". blä på människan som skrev så.

2008-06-16 @ 10:00:06
URL: http://procrescophobia.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Pinsamt att du kallar dig själv för anorektiker!

2008-06-16 @ 19:16:03
Postat av: Emma

Du klarar det här,. det är svårt men det är inte omöjligt!

Skit i alla äckliga folk som kommenterar dumma saker,. dom har inget liv.

Du klara det =)

2008-06-16 @ 21:23:58
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Elinda

Hej Anna!



Har läst din blogg några ggr nu. Dras till den på nåt sätt! Tycker att det är bra att du skriver av dig trots alla som tycker att du provocerar! De som säger att de blir triggade av din sida borde ju inte läsa här överhuvudtaget!

MAN KAN ALDRIG SKYLLA PÅ NÅGON ANNAN, man har eget ansvar över sitt liv!!!

Jag är själv anorektiker och har varit där du är! Allt jag ville var att bli smal och jag struntade fullkomligt i vad alla andra sa. En varning bara, när du väl är så smal som du vill kommer det ändå inte att vara nog! Det sitter ju inte i kilon, utan handlar om självkänsla! Jag lovar dig, du kommer inte att må bättre av att bli ett benrangel. Det enda du uppnår med det är Lpt(psykiatrisk tvångsvård) då blir du tvingad att gå upp i vikt vare sig du vill eller ej!

Du är fortfarande ung och tyvärr är det så med denna sjukdom att man måste nå botten innan man kan bli frisk!

Önskar dig allt gott och hoppas du inte hinner hamna inom "lås och bom" innan du blir frisk.

Stor kram, Elinda

2008-06-20 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se