Jag hatar hatar hatar mig själv

Okay, har precis varit på släktmiddag (nej ingen mat för mig, skyllde på tandställningen) och det var det värsta jag har varit med om!!!

Under hela middagen sitter en SKITSNYGG kille mittemot mig. Vi pratar och har jätteroligt, och sen börjar alla röra sig för att mingla runt litegrann. Då passar jag på att fråga honom om var toaletten fanns någonstans, och han erbjöd sig att följa med.

Väl vid toaletten tar han tag i mig och börjar kyssa mig! Jag knuffade såklart bort honom (Boyfriend, ni vet) och sedan var det inget mer med det, även om det var skitkonstigt efteråt och han hängde som ett plåster på mig hela kvällen.

Sedan när vi åker hem så får jag reda på (av mamma) att det är min kusins kille! Fattar ni vad äcklig snubbe!!!



Jag blir så himla arg! Vad är det för fel på mig? Varför drar jag alltid till mig killar sådär? SÅ snygg är jag inte! Jag fattar inte.

Kommentarer
Postat av: Me

Konstig kille, om han har tjej liksom? Men du är säkert jättefin.

2008-06-13 @ 23:56:02
URL: http://behindthesmileonmyface.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vilket svin, skall jag komma med hagelgeväret?

2008-06-14 @ 01:12:36
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: Anonym

du är nog ganska mycket snyggare än vad du tror ...

2008-06-14 @ 10:11:49
Postat av: fanny

du är säkert jättesnygg!

vilket svin, liksom, hade tjej och allting!



men duktigt av dig att stå emot, verkligen.

<3

2008-06-14 @ 17:46:23
URL: http://mylifeinperfection.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket land kommer du ifrån

2008-06-14 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se