Minna Telde - anorexi?




Alla ni tjejer (och killar!) därute som rider och läser den här bloggen, vet nog vem Minna Telde är.
Ni kanske till och med kommer ihåg att jag red för henne en gång?

För alla er som inte vet så är hon en superkänd ryttarprofil.


Till saken: om ni läser senaste ridsport kan ni läsa om att hon har haft anorexi. Vad häftigt, tjejen som har haft anorexi tyckte att jag var smal! Woho (eller något)!

Man kan också läsa en massa tips om kost till ryttare / idrottare, så köp den eller läs artikeln på hemsidan!

Kommentarer
Postat av: L

Är det mest dressyr du rider? Tävlar du också?

2008-06-06 @ 22:35:37
URL: http://whyme89.blogg.se/
Postat av: Nikki

Asså, dressyrtant, även du!? =) (me 2 mao...)

2008-06-07 @ 09:34:36
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag blev hemskt illa berörd när jag kom in på din blogg. Jag vill bara att du ska veta att du DUGER precis som du är! Fråga dig själv varför du inte är värd att älskas för den du är?

Styrkekramar till dig.

2008-06-07 @ 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se