Skottlossning




Vet ni vad som har hänt förresten?!

Jag och Boyfriend (ja, så bra gick den pausen...) åkte och jobbade med en killkompis inatt, till klockan elva på morgonen. Vi hade så himla kul, vi var ute på Tyresö och sprang runt i det centrumet och flummade, jag åkte bland annat runt på en pirra. Och vi åkte förbi vääärsta knarkarkvarten sen, ursch vad läskigt det var!

Vi snodde kanelbullar utanför ett bageri och jag sprang och retades med killarna. Till slut tröttnade dom och en av dom lyfte upp mig och försökte slänga ner mig i en papperskorg, haha! Fan vad kul vi hade.

Men i alla fall, sen när jag kom hem så hörde vi på radion att det hade varit skottlossning i Vasastan, typ ganska nära där jag bor! Jag blev jätterädd. Men jag tror inte att jag kände någon av dom. Än så länge har jag inte hört något i alla fall... men lite orolig är jag.

Kommentarer
Postat av: Nikki

haha de e bra anna, sno kanelbullar utf bageriet.. x)



pirra..?

2008-06-24 @ 22:28:29
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: AE

Berätta vad jag bar, om du minns, så kanske jag blir lugnare =P

2008-06-24 @ 22:58:24
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du vill vara anonym kan du ju tänka om... om några utav dina vänner eller din pojkvän skulle komma in här, så är du ju avslöjad när du skriver sådana här saker. dom fattar ju att det är du!

2008-06-24 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se