AJA baja, Paris



Asch. Jag vet inte var jag ska ta vägen, ena sekunden vill jag sluta leva det här förbannade livet. Jag är SÅ trött på mitt liv med svält, aggressioner, spya, lögner, ilska, irritation.

Vet ni vad Boyfriend precis sa till mig?

"Jag vill inte vara med dig om du inte har ätit, du blir bara så himla grinig. Jag orkar inte med dig då."

Aouch. Nu ska jag ut till honom, får se om han tvingar i mig något. Om han gör det så får det väl vara så då... förut valde jag alltid svälten före honom, nu väljer jag honom. Är inte det något, så säg? Framsteg, Anna!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ett steg i rätt riktning, du älskar något mer än sjukdomen. Men för att bli frisk måste du äta för din egen skull, inte för att göra honom glad. Då är du ju fortfarande lika sjuk inuti bara det att du ser friskare ut utanpå.

2008-05-27 @ 19:12:46
URL: http://linnvankeppel.blogg.se/
Postat av: AE

Du fick mig att le anna, vad glad jag blir att du inte väljer svälten före honom (idag åtminstone) och du borde fortsätta så :)

2008-05-27 @ 19:13:28
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: a.

BRA FRAMSTEG! :) det är så du ska kämpa!

2008-05-27 @ 19:24:42
Postat av: Micaela

skit bra! fortsätt så!!! (:

2008-05-27 @ 21:44:48
URL: http://espinozan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Han är en idiot!!!

Dumpa honom.

2008-05-28 @ 00:06:02
Postat av: ...

Varför använder du bilder som du har haft förut?

2008-05-28 @ 00:07:20
Postat av: sara

stort ! :D lycka till ! du klarar att slå anorexian på käften !

2008-05-28 @ 06:54:38
URL: http://myconfessions.blogg.se/
Postat av: RiotGirl

Det går inte längre att spara bilder från din blogg. Den i detta inlägg skulle jag vilja ha ju :( Aja, får väl försöka hitta den på google...

2008-05-28 @ 17:32:59
Postat av: RiotGirl

Förresten påminner detta mig om hur jag gick upp till BMI 19,5 för att göra min flickvän glad. Hon var så trött på min ätstörning så jag bestämde mig för att bli frisk för hennes skull. Flickvännen finns kvar i mitt liv, jag har fortfarande BMI 19,5 men matångesten går fan aldrig över och jag känner mig så tjock och äcklig hela tiden. Det har gått 1,5 år nu :(

2008-05-28 @ 17:35:54
Postat av: kikki

BRA! välj honom framför svälten. för innerst inne vill du säkert ha en framtid med honom! Min pojkvän säger att han inte vill vara tsm med en sticka utan bröst och sådär, så nu har jag gått upp 10 kg med hjäälp av honom och har fått tillbaka brösten och mår så himla mkt bättre. självklart kan man sakna svälten ibland, men älskar man sin pojkvän så mkt som jag älskar min så gör man allt för att ha kvar honom! Lycka till, och försök börja äta regelbundet. Du anar inte hur glad din pojkvän skull bli om du började äta riktigt. Du kommer stråla, för alla människor behöver mat! :) Kämpa på!

2008-05-29 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se