Drömmar om mat

image350

Haha, har läst en del om folk som drömmer om mat i sina drömmar, det brukar jag också göra. För ett par nätter sedan drömde jag att jag hade sådana där feta lår, ni vet som gnids mot varandra när man går och vaderna måste liksom... ni vet... gå lite kobent för att hålla upp den tunga vikten?

Sådana drömde jag att jag hade. Hemsk dröm. Men nästan sann, blääh.


En annan gång drömde jag att jag åt kaksmet. Vaknade med en puls i typ 180 och började göra sit - ups. Gjorde nästan 150 innan jag vände på mig och somnade om. Haha, tänk om jag hade gjort det när Boyfriend sovit bredvid! Fatta vad sjukt det hade sett ut....! Och vad pinsamt...

Kommentarer
Postat av: Kjåckis

Ja det känns igen. Jag drömde senast igårnatt att jag vräkte i mig spagetti & köttfärsås. Men det är trevligt med matdrömmar. Då får man matbegäret stillat, fast inte på riktigt.

2008-05-08 @ 23:32:26
URL: http://hejtjockis.blogg.se
Postat av: Anonym

det är vidrigt när fettona liksom "umfar" sig fram på kobenta ben. (jag får väl en snigel på ögat nu)

2008-05-08 @ 23:39:34
Postat av: AnnaP

Kjåckis: Ja,det är verkligen sant!! Man blir ju inte direkt taggad på mat efter dom där drömmarna! :P

Anonym : Hahaha! (Förlåt, man får inte skratta... men i alla fall. Hahah!)

2008-05-09 @ 00:05:37
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: My

Händer mig sååå ofta att jag drömmer att jag äter. Inbillar mig att det var sant nästan hela dagen. Kan iinte få det ur tankarna! Så vidriiigt.

/my

Postat av: A

Här om dagen drömde jag att jag bara vräkte i mig massvis med godis. Mådde skitdåligt sen när jag vaknade

2008-05-09 @ 07:21:07
URL: http://thinforthewin.blogg.se
Postat av: Mari

Ja, jag vet att det inte är snyggt när jag går som en kobent tjockis...och det känns skönt när folk skrattar åt det...precis lika skönt som när folk skrattar åt dig skulle jag gissa? Men jag bryr mig helt ärligt inte om att folk skrattar - gör det då lixom!
Jag är mer intresserad av människan bakom fasaden - vad är det som rör sig i huvudet? Vad är det som får dig att ticka vidare, vad är det som får dig att orka stå upp varje dag? Trots allt hån, alla hemska kommentarer du får - så fortsätter du tappert att blogga - vad är det som får dig att fortsätta?

Jag går in här varje dag(har jag redan sagt till Anna) för jag tycker hon är modig som orkar stå upp i sin sjukdom! Mycket är snevridet o knasigt, men bortom allt så finns det en helt vanlig tjej, en människa och mellan raderna syns hon...

My god va poetisk jag vart nu då...

Ha en go dag o trevlig helg Anna!

/mari

2008-05-09 @ 08:06:23
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: queenpeach

märkligt.. har du någonsin tänkt på att be om hjälp?

2008-05-09 @ 08:17:11
URL: http://queenpeach.blogg.se
Postat av: Johanna

Känner igen mig i drömmen. Så jäklans jobbigt.

2008-05-09 @ 08:46:17
Postat av: Elinor

Att du drömmer om mat är förmodligen en liten antydan till att kroppen faktiskt behöver mat. Utsätt inte dig för den skiten du håller på med, snälla. Du är bara 18 år, och du kommer att förstöra hela din ungdom om du fortsätter. Min granne har haft anorexia i 7 år, sedan hon var 14 år, och hon har legat på jag vet inte hur många kliniker genom åren. Förstår du hur mycket hon har missat, som friska ungdomar upplever? Jag hoppas innerligt att du kan bli frisk...

2008-05-09 @ 10:16:09
URL: http://valfridsson.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Anna.
Jag kan inte undvika att fastna på din blogg, och när jag läser om alla inlägg om mat osv. Jag känner igen mig själv, så mycket.. Så mycket om hur jag var förr. Been there, done that.
Jag trodde verkligen att mitt liv skulle bli bättre av att jag inte åt. Att jag skulle vara en bättre människa för att jag avstod vissa saker att äta. Jag isolerade mig från mina vänner mer och mer och tappade kontakten med flera av dom. Det var absolut inte värt det.

Du är ung, så ung! Låt inte detta förstöra dig. Känslan av att bli fri från alla anorexiatankar var så befriande, och det är. Jag kunde, många har klarat sig igenom det och jag vet att DU kan. Det är inte värt det, du går miste om så mycket jag lovar dig.. du vill inte utsätta din kropp och din omgivning för det. Folk tycker inte om dig för hur du ser ut, utan för den du är. Jag är säker på att du är en helt underbar människa, du kan stå emot dig. Ta tillbaka kontrollen över ditt eget liv. Låt inte rösterna besegra dig.

Jag tror på dig, och jag hoppas att du också tror på dig. /A.

2008-05-11 @ 02:17:39
Postat av: Anna.

Jag är säker på att du är en helt underbar människa, du kan stå PÅ dig.

ursäkta felet! /A.

2008-05-11 @ 02:19:07
Postat av: Anonym

herregud vad du är patetisk, som om att man behöver vara fet för att låren kan gå ihop? vad jag uppfattar det som är det en normalvikt.

men fortsätt att sitta och söka empati på bloggen. gör de. synd att du missar att vara tonåring, det är väldigt kul att träna, äta och må bra. du kanske borde prova att leva livet? allt handlar inte om att vara smal. sök hjälp! :)

2008-05-11 @ 15:20:47
Postat av: Tyra

Det är helt sjukt att du ens får ha din blogg kvar!!!

2008-05-11 @ 16:26:29
URL: http://WWW.TYRAS.BLOGG.SE
Postat av: susie

Usch tänk att jag drömmer om mat varje natt! att ja vräker i mej å får inte upp ett dugg, när ja vaknar får ja panik o är äckligt mätt att ja bara vill spy, sen väger ja mej å blir lättad ! deva bara en dröm, IGEN!



O idioter som säger att hon ska söka hjälp å grejer! Det är hennes jävla liv, hennes val att ha blogg å skriva va fan i helvete hon vill!



Förlåt men blir ba förbannad.. antar att du oxå blir?



Fortsätt skriva, du e bra :D<3

2008-05-19 @ 14:52:05
URL: http://kornfreaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se