Mitt internet krånglar + smoothiefunderingar

Mitt internet krånglar (det vet alla ni som jag pratade med igår kväll, haha!), det går inte att ladda upp några bilder på publishme.se, och nyss var jag ute i solen i 15 minuter och jag brände mig! Jag har fått jordens färg, ser jättekul ut.


Funderar på att göra en smoothie, med jordgubbar. Det är så himla gott. Men känns väldigt matigt... och det är dessutom väldigt varmt ute!




Update: hittade ett bra recept på en jättegod smoothie:

0,5 l jordgubbar
2 msk florsocker
1 dl mjölk
2 dl vaniljyoghurt
+ is

Mixa allt tillsammans. Receptet är för två personer.

Kommentarer
Postat av: AE

Du är så gullig :D hihihi! (HAHA!)



Mycket pigment verkar du ha, skitbra gener ;)

2008-05-27 @ 13:44:01
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: AE

Jag kan ladda upp bilder med publishme

2008-05-27 @ 13:44:25
URL: http://anorex.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej du, ta hallon och blåbär tillsammans. Jag lovar, mycket godare!

2008-05-27 @ 15:37:13
Postat av: Bea

Annars har jag ett ännu bättre, enklare och nyttigare recept på smoothies:



Bär + banan

Lättmjölk

Kanel



Förstår inte varför man ska hålla på och hälla i socker eller yoghurt när bären och bananen redan är naturligt sötade. ;P

2008-05-27 @ 17:59:10
URL: http://patrickbateman.bloggspace.se
Postat av: karin

hur många kcal kan det vara i den tror du?

2008-05-27 @ 20:12:21
Postat av: Kattis

Förstår inte varför du ska ha i socker när du har vaniljyoughurt.. blir ju sött av youghurten! Blir för sött om man har i extra.. Sen är blåbär väldigt gott att blanda med vanilj & hallon, så du vet.. ta några blåbär istället för socker ;)

2008-05-27 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se