Varför gör jag såhär mot mig själv?



Varje gång jag ska äta, så måste jag gå någonstans där jag inte kan se mig själv
eller där ingen kan se mig.

Jag vet inte varför jag gör så... jag klarar bara inte av att se mig själv äta. Eller se mig själv i speglar överhuvudtaget.

Det är inte det att jag är ful, folk har alltid sagt till mig att jag är snygg och vacker och allt det där... men jag vet inte. I mitt huvud är jag fulast och tjockast i hela världen, en som inte förtjänar att äta.

Som jag skrev förut; mat är kärlek, och det är jag inte värd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kunde inte sagt det bättre själv.

2008-05-27 @ 18:19:08
URL: http://myprecious2.blogg.se/
Postat av: fanny

jag vet PRECIS hur du känner och det är den jobbigaste kännslan som finns.

man känner sig liksom inte övertygad, dem säger ju det bara för att vara snälla, nu vet jag ju då inte hur fallet är med dig, du verkar vara världens vackraste (och starkaste). va stark, din blogg är jättebra, din styrka är fantastisk!

2008-05-28 @ 22:20:47
URL: http://mylifeinperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se