International Horse Show



Jag ska till Globen idag, ska ni? Det är ju Stockholm Horse Show!

Det här är den bästa tiden på året. Julen närmar sig och Horse Show är det som före - första advent för mig. Det är ett löfte om värme, gemenskap och inspiration. Det är nostalgi, jag brukade gå på ALLA föreställningarna när jag var liten.

Idag är det en clinic med Anky van Grunsven (regerande världsetta, bilden) som jag ser fram emot sjuk mycket.

Och tack för alla era kommentarer. Jag gråter när jag läser om allt som har hänt er och ler och blir varm inombords när ni ändå stöttar MIG. Det känns inte som att jag förtjänar det, men tusen tack. I love you!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stor mig, gick in pa sportbladet pa aftonbladets hemsida, vad skriver dom om Stockholm Horseshow? Jo hur naket det ar i maskeradhoppningen.... precis som det ar huvud delen av evenemanget. :P

2008-11-28 @ 11:34:43
Postat av: Angie

Vad kul :) jag ska dit imorn :D Kram

2008-11-28 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se