Mina skönhetsprodukter



Mina egna skönhetsprodukter?
Oj, jag har hur mycket som helst, hehe. Jag älskar ansiktmasker, har hur många som helst. Och ansiktskrämer.

Jag använder mest:

Schampoo/Balsam: GLISS och silvershampoo från L'oréal
BUS: Sublime Bronze, tinted self - tanning gel med micro pärlor, från L'oréal
Mousse i hårbotten för volym: Schwarzkopf got2b, 2 sexy big volume mousse
Ansiktskrämer: Clinique - dramatically different moisturizing lotion, och den här ifrån Lancôme, någon avstressande kräm.

Jag har bra hy så jag använder inget smink såsom foundation, bara en färgad dagkräm (Nivea Visage Young - Tinted Moisturizer). Om jag verkligen känner för att använda puder använder jag det ifrån I.D.

Mina bryn färgar jag på salong och mascara använder jag ifrån L'oréal, Duble Extenstion Beauty Tubes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack Tack! du är en av FÅ bloggare som jag verkligen gillar personligen även om jag aldrig träffat dig!

2008-11-22 @ 16:43:14
Postat av: Louise

Anna varför BUS? Det är vinter och varför se fejk ut? Jag tycker det är vackert att vara blek och jag tror att du med ditt ljusa hår skulle se underbar ut utan BUS. Men om det är för att du tycker att man ser freshare ut så tror jag att om man istället har en lotion med frukt syror och peelar kroppen en gång i veckan för att väcka den och ta bort glåmigt vinter lager så ser man inte sliten ut, det gör jag och jag har fin ljus hy- just a thought! Puss Puss Take care over there


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se