Mamma fyllde år igår men anorexin skrek för högt



Mamma fyllde år igår. Hon kom hem rätt sent, klockan sex, för hon har varit i Bryssel och jobbat.
Jag hade lagat mat. Som hon åt, och jag smakade av den.

Jag fick panik, som vanligt, och sprang ut (på hennes FÖDELSEDAG!!!) och var tvungen att gå i två timmar. Fattar ni vad elakt det är, jag lämnar min egen mamma på hennes födelsedag! Det är inte så konstigt att hon hatar mig...

Jag gav henne ett presentkort på en manikyr på en jättefin nagelsalong, så hon ska få göra naglarna. Sedan ett presentkort på en lyxig heldag på Yasuragi, för henne och en kompis.

Kommentarer
Postat av: Tilda

kolla på sjukhuset, där engla-louise är med, vill du bli sån?

2008-10-03 @ 15:14:47
Postat av: Anonym

Oj, vilka dyra presenter hon fick!

2008-10-03 @ 15:42:16
Postat av: Ellis

Men Anna... Visst, det är jättehemskt att du ska behöva springa iväg på hennes födelsedag, men om du ska få skuldkänslor för det också kan det ju bara sluta i katastrof. Det var inte ditt fel!

Och hon blev säkert jätteglad för den fina presenten och middagen!

2008-10-03 @ 17:19:27
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Mli

Kära vän..din mamma älskar dig!

2008-10-09 @ 01:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se