Panikattack igår kväll



Fick panik igår, ringde mamma efter middagen och grät och hade mig. Jag hade så ont i magen att det kändes som att den skulle sprängas, och jag hade panik över kalorierna.

Mamma lugnade ner mig, men nu måste jag skärpa mig med mitt matschema. Det är inte okay att göra såhär mot sin kropp! Jag svimmar, jag har sjukt ont i magen hela tiden, jag fryser jämt, och mitt hjärta slår väldigt konstigt. Skärpning Paris!

Jag har precis ätit frukost. Jag lade i nötter i yoghurten, men jag plockade ur några stycken sen när jag hade börjat äta. Jag orkar inte få så ont i magen. Not the way to go, men att jag lade i nötter överhuvudtaget är ett framsteg.

Kommentarer
Postat av: Go life

Superbra framsteg Anna!

2008-10-29 @ 15:56:41
Postat av: Sara

Bra jobbat med nötterna, kämpa på!

2008-10-29 @ 17:26:18
Postat av: Becka

Tro mig, jag vet att det inte går att ta sig ur det där själv. Du är värd att må bra! Helt bra! Kom igen, ta emot hjälpen och använd den på ditt sätt.

2008-10-29 @ 18:20:41
Postat av: Emilia

Fortsätt kämpa <33

Jag kom över mina, du kan också!

2008-10-29 @ 20:28:16
URL: http://skoholic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jätte duktig! hoppas allt blir bättre snart och att du förstår att anorexin inte är en del av dig. du är så jätte mycket bättre <3

2008-10-29 @ 21:39:22
Postat av: ronnie

testa att ha rostade pinjekärnor i din youghurt. lovar heder och svär. ingen magont alls och supernyttigt och ger bra energi som du känner att du mår värsta bonusbra av!



eller hacka och krossa nötterna innan ha på lönnsirap av lyxvarianten, drömyoggi vanilj och NJUT! det är du värd.



unna dig att NJUTA!



kram

2008-10-29 @ 22:47:35
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Ting

Jag har haft en hemsk dag, men du väckte ett hopp i magen på mig. Tack, Anna! Jag tror på dig. En dag i taget bara.

2008-10-30 @ 02:17:13
URL: http://thingspo.blogspot.com
Postat av: Lisa I

Vad duktigt du kämpar på, Anna! (Duktigt på ett ärligt och positivt sätt.) Trist bara att du får sådan magvärk. Kolla så att du äter saker som är lättsmälta medan magen vänjer sig vid mer mat, så att du inte äter för mkt fibrer och annat som kan ge magont redan från början. Kanske hjälper det att krossa nötterna?

Kram och kämpa på, du ska besegra anorexin!

2008-10-30 @ 08:31:37
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Joanna

du kämpar ju på as bra! jag är faktist imponerad :)

2008-10-31 @ 21:22:45
URL: http://lifeasjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se