TJOCK!



Jag är så jävla tjock tjock tjock! Vad fan håller jag på mig?! Vad är det för fel på mig? Vem fan tror jag att jag är?! Hur FAN VÅGAR JAG vara så sjukt tjock?

TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK TJOCK

Jag vill dö

Kommentarer
Postat av: Ellis

schizofren eller något, ena är du glad och pepprar dig själv på och andra så hoppar du på dig själv för ingenting. dålig inställning..

2008-10-22 @ 21:38:23
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anna

Ursäkta, men jag hoppas den där Ellis skämtar. Det är ätstörningarna som spökar med dig och mat är den enda utvägen, mat kommer göra dig smalare, för maten kommer göra dig frisk och du kommer se dig för vad du verkligen är. Ta hand om dig!

2008-10-22 @ 21:46:02
Postat av: Viva

Men gud ge dig. Du vet att du inte ät tjock. Du har ju fattat att du är sjuk, lika med att du också fattar att du inte är tjock. Ifall det var du på dom bilderna som du lade upp för rett tag sedan är du inte tjock. Och så skriver du typ: här är min feta arm. Du vill bara höra att du är smal.

2008-10-22 @ 21:56:27
URL: http://viva.devote.se
Postat av: Anonym

om du är tjock, vafan är vi andra då?!

2008-10-22 @ 22:14:26
Postat av: Ellis

Jag skämtar inte Anna, jag tycker det är en dålig inställning, jag tycker verkligen att hon skall kämpa och bli frisk.

Att pendla med de där tankarna kommer hon aldrig bli frisk. Jag vet att det nog är jätte svårt men hon måste sluta intala sig att hon är tjock.



BÖRJA JÄMFÖRA DIG MED NORMALA människor och inte kända kändisar som är anorektiker. Inse att du är smal och ser ohälsosam ut, ÄVEN de på "ideal" bilderna ser ohälsosamma ut. Jag tror på di goch hoppas på det bästa.

2008-10-22 @ 22:24:45
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Lloyd

Schizofren, precis så man känner sig! Jag var skiträdd ett tag!



Vet inte var jag står nu men fy vad jag mår dåligt! 2 kg på 9 dagar, det går väl?

2008-10-22 @ 22:26:41
Postat av: Anonym

Banta då!

2008-10-22 @ 23:08:36
Postat av: Nobody

Du är hur jävla fin som helst, anna.

2008-10-23 @ 00:07:46
URL: http://mystory.bloggagratis.se
Postat av: Simone

man får känna sig tjock ibland

2008-10-23 @ 00:21:15
Postat av: ronnie

nästa gång du känner så så försök fundera på vad det är som du är ledsen för på RIKTIGT! som anorektiker skyller man allt på vikt och mat. äter man lite är man bra äter man mycket är man dålig. får man en komlpimang för något så vinklar man det automatiskt till att man är duktigt för att man är smal för att fortsätta trigga anorexin och får man negativ feedback på något så vinklar man precis lika snabbt på att det beror på att man är fet ful och värdlös. vilket självklart triggar anorexi precis lika mycket.



så enkelt är naturligtvis inte det verkliga livet, och det är därför jag kallar dig för feg barnunge för det är precis det man är som anorektiker. vuxna människor får ta ansvar för sina handlingar bra och dåliga på mycket svårare sätt än att projicera dem på vad de stoppar i munnen och inte och det är svårt! men det är anorexins spelregler och under de är du slav. men du kan bryta dem!



försök öppna ögonen och se om du kan komma på vad som egentligen gör dig ledsen eller glad utan att använda dig av mat och vikt som mätinstrument så ska du se att livet faktiskt kan vara och framförallt är mycket rikare.



våga lev och börja mäta och räkna in livskvalitét i dina kalkyler istället för kalorier. jag lovar att de är mycket vassare vapen än vad du kanske just nu tror.



KÄMPA!



kram





2008-10-23 @ 01:57:44
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Helena

Bort med det tänkandet, jag vet att det är svårt, men lyssna på mig.



Du är vacker och inte tjock. Du är värd ett bättre liv än ett liv med äs.

<3



2008-10-23 @ 08:26:37
URL: http://kampmotanorexi.blogg.se/
Postat av: Viva

Ellis, om hon jämför sig med oss "normala" människor, så kommer hon ju verkligen tänka: hjälp vad feta de är och sådär vill jag erkligen inte se ut. Det var typ det dummaste jag har läst. Om man inte är utbildad till det så ska man inte försöka hjälpa en med psykiska störningar, för det blir bara värre. Så sluta ge henne "råd" för de suger bara i hennes öron, speciellt om det är sånna råd som absolut inte stämmer! ÅH !

2008-10-23 @ 14:52:13
URL: http://viva.devote.se
Postat av: becka

Ellis, det är extremt oförskämt att säga att det är "dålig inställning". Anorexia är en sjukdom och ingen inställning! Hade det handlat om inställning tror jag INGEN hade känt sig så som man kan göra med en ätstörning. När jag var som sjukast visste jag ändå att jag var mager, men den jävla ångesten när jag åt..ja inte fan handlar den om inställning!

Som sagt. Uttala dig inte om något du (tack och lov) inte vet något om.

2008-10-23 @ 15:06:12
Postat av: Anonym

Ellis, det är extremt oförskämt att säga att det är "dålig inställning". Anorexia är en sjukdom och ingen inställning! Hade det handlat om inställning tror jag INGEN hade känt sig så som man kan göra med en ätstörning. När jag var som sjukast visste jag att jag var mager, men den jävla ångesten när jag åt..ja inte fan handlar den om inställning!

Som sagt. Uttala dig inte om något du (tack och lov) inte vet något om.

2008-10-23 @ 15:06:51
Postat av: jag

LÄGG AV!!! LÄGG AV LÄGG AV LÄGG AV!!!!! SLUTA SÄG ATT DU ÄR TJOCK!!! jag blir ¨så jävla ledsen när du skriver så, jag vet att det är "sjukdomen som talar" men jag fattar ändå inte hur du kan säga så!!! om du såg mig så skulle du antagligen bli alldeles äcklad! du är ju alldeles sjukligt smal! och inte fint smal heller, du måste inse fakta, du är ju alldeles spinkig! du ser ut som en vandrande pinne! jag vill inte vara elak för jag ÄR på din sida, men måste du skriva att du är tjock? du VET JU att du inte är det!

okej nu blev det långt men jag var bara tvungen att skriva det där.

2009-04-30 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se