Snurrig och totalt ofokuserad



Hm, dagen igår. Jag åt kvällmelliset alldeles för tidigt, så jag hann med en promenad och en massa tid att bränna bort kalorierna... så jag somnade som vanligt med en hungrande mage. Eller somnade och somnade, hah, vilket skämt. Det går inte att sova när magen värker och det enda du kan tänka på är hur tjock du är och hur mycket du kommer att ha gått ner till dagen därpå.

Idag var jag och Boyfriend ute. Men jag höll på att svimma och ha mig flera gånger, så han fick sätta mig i bilen medan han sprang och gjorde ärenden. Alltid lika roligt.

Och jag lovade mig själv igår att jag inte skulle träna något idag. Jag vet inte om jag kommer kunna hålla det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej hur är de med dig kram

2008-09-24 @ 01:07:15
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: linnea

far ceulitter bort om man går ner i vikt. jag väger 47 och börjar få ceulliter. jag är ju inte JÄTTE fet och ändå börjar jag få :( har du ceulliter ?

2008-09-24 @ 08:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se