Jag är så ful.



Jag känner mig så ful för tillfället.

Fick jordens ryck och filade ner mina naglar (som jag gör på salong, vad är meningen med att betala massa pengar för att fixa naglarna när jag en vecka senare filar ner dom? Skitfula blev dom dessutom).

Klämde på en obefintlig pormask för att jag var uttråkad, har nu världens fulaste märke på kinden.

Jag är fet, känner hur fettet väller över kanten på byxorna (typ). Jag orkar inte med näringsdrycker, jag orkar inte med att gå upp mer i vikt. Det går för fort.

Jag hade i silverschampoo i håret för länge. Nu har jag en blå fläck mitt i skallen. Astjusigt, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Nicole

MSN!!!!! NUNUNUNUNU <3

2009-04-03 @ 01:32:17
Postat av: pa

Paris, du är inte alls ful. DU verkar vara en underbar person. Känn inte dig dålig, du är bäst, ok?<3

Massa kramar på dig. Hade bara velat att du skulle komma och bo här hos mig, nu på en gång=D

2009-04-03 @ 01:58:30
Postat av: marie

Hör på det här då. Jag känner mig superfet! jag har en finne på LÄPPEN! asont! håret skiftar i förmycket rött när mörka färgen bleks bort, har ett utslag på ryggen och svullna ögonlock, dessutom är jag dunderförkyld, feber, ont i näsan och slem i halsen Fy! känner mig så fresh idag.

2009-04-03 @ 08:17:26
Postat av: Sanna

Och du tror att ingen annar har det sahar? Eller? ;)

2009-04-03 @ 09:41:08
Postat av: Anonym

steph is back. have you heard?

http://pulsera.blogg.se/

2009-04-03 @ 10:20:26
Postat av: Simone

Men åååhh skaffa ett jobb!Det var tack vare att jag hade ett jobb som jag klarade mig nätt och jämt ovanför ytan. Inget jobb=sitta hemma ensam, dvs isolering. Tycka synd om sig själv. Älta problemen. Ätsörningen kan växa sig sig starkare. Ut i samhället o gör nytta, du kommer att må mkt bättre. Och kom inte med att du har ett eget företag, du behöver jobba med kroppen så du kommer hem utsliten o trött och längtar efter mat. Jag skojar inte nu.

2009-04-03 @ 13:11:15
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: -

I-landsproblem!

2009-04-03 @ 13:46:36
Postat av: Anonym

Vilka ytliga problem.... och vilka jävla onödiga ytliga problem

2009-04-03 @ 13:56:02
Postat av: Sofie

vi har alla våra dagar, det känns nog bättre imorgon :) kram

2009-04-03 @ 18:07:37
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: shadi

its in your head.. zombie.. zombie...



the cranberries.

2009-04-03 @ 18:45:50
URL: http://shejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se