Jag är skruvad, på riktigt.



Fick jordens hyperångest igår natt, kunde verkligen inte sova. Låg bara och gnydde och vred mig.
Till slut fick jag nog och gick upp och slängde i mig typ 20 atarax, bara för säkerhets skull.
Det började killa lite gulligt i handflatorna, sedan somnade jag.

Det roliga var när mamma kom hem från jobbet idag:

"Du var inne i mitt rum i natt! Du gick in och ställde dig och stirrade på mig och sedan gick du i ditt rum igen."


Haha, jag har tydligen börjat sleepwalka.

Kommentarer
Postat av: Juliana

Tog du verkligen 20 st? Jag skulle behöva veta hur många man kan ta utan att må dåligt men samtidigt få en skön känsla. Och hur många mg har dù?

2009-04-03 @ 19:54:39
Postat av: Paris

Juliana, jag har 25mg. Och är ordinerad att äta dom regelbundet flera gånger om dagen, men jag tycker att det är skönare att äta ca fem stycken innan jag går och lägger mig, för det där då jag mår som sämst.



Jag skulle inte råda dig att följa mina råd, för jag är inget bra exempel... fick du inga råd av din doktor när du fick tabletterna? =)

2009-04-03 @ 20:06:47
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Elsa

jag tar 10 mg stilnoct innan jag ska sova, somnar som en stock. kanske kunde vara nått? Atarax lugnar mig lite, men somnar gör jag inte av den. (Tar iofs inte 5 st :)) Propavan tar jag ibland också, ifall jag är stressad, för att inte vakna vid 5 för att få saker gjorda.. Nu låter jag som en knarkare, vilket jag absolut inte är, bara lite svårsomnad och uppe i varv ibland.



Var försiktig med tabletterna, det kan hända riktigt konstiga saker med en..

2009-04-03 @ 21:15:32
URL: http://everythingels.blogg.se/
Postat av: Paris

Propavan tycker jag att man blir så knäpp dagen efter av =)



Imovane och Stilnoct fungerar inte på mig, det är supersjukt =S Blir nästan piggare av dom.



Atarax är bra för att man får mindre ångest av dom, sedan att somna brukar inte vara några problem när jag väl blivit av med ångesten =)



Håller med dig om att man ska vara försiktig med tabletter!

2009-04-03 @ 21:57:40
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh, det är så kul med folk som går i sömnen. Jag har gjort samma sak, gått in i ett rum mitt i natten, ställt mig framför människan som sover där och glott hur länge som helst och sedan gått tillbaks och lagt mig. XD

2009-04-03 @ 22:06:26
URL: http://imatildashuvud.blogg.se/
Postat av: m

mitt ex hade atarax och jag brukade få några av henne när jag skulle sova. jag tog 5-6 stycken och somnade fint. var också 25mg.

2009-04-03 @ 22:06:55
Postat av: Anonym

upptäckte precis din blogg, du är stark som fan.

själv hatar jag min kropp mer än allt.. väger 56 kg och är 14 år. det är ÄCKLIGT mkt.

<3

2009-04-03 @ 22:58:25
Postat av: charoline

lycka till med allt du. hoppas dina ångest nätter försvinner. i know all about it! är dessutom friskförklarad från anorexin, hur man nu någonsin kan bli det.... med tanke på att varje dag går ut på att inte bli fet och äckliga(are)

2009-04-04 @ 10:24:54
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Lollo

Anonym: 54 är inte alls mycket även fast du är 14 år! Det beror helt på din längd!!!! Jag är 14 år, är 158 cm och min målvikt är 46-48 kg. (Jag har anorexia, det är därför jag skriver målvikt)

Tänk inte bara på dina kilon, du har en längd också!

2009-04-04 @ 11:06:04
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Lou/'Kura

fick atarax utskrivet, bara för att psykakuten/vården ville slippa mig. jag överdoserade, blev en zombie. I guess that was what they wanted. men fy fan. man blir så djävla seg av de där tabletterna. äckligt. men hellre sova bort ångest en att göra annat skit <33

Postat av: pa

Var stark, du klarar det!

Håller med, var försiktig med tabletterna du <3

2009-04-05 @ 22:58:55
Postat av: Neaka-chan

Åh! Jag tog atarax förr! Jag var trött i skolan varje dag tack vare dem. Tog pga. klåda och sömnlöshet.

2009-04-06 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se