Lista om mig



Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår blev jag glad av att jag träffade på en vän, som jag inte har sett på mycket länge.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Klädde på mig och åkte till stallet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Upptäckte att min virus - program slutat uppdatera, den har inte uppdaterat sedan februari. G'damnit.

Det sista du sa högt: "Men jaa, det är ju det jag är inne på!" Irriterat till min kära mor, om virusprogrammets hjälpsida.

Det senaste någon sa till dig: "Jahaaa men vad bra då!" Mor, skrikandes till mig.

Vad har du druckit idag: Påskmust, vatten, vanilla coke. Även cola light (shit vad jag dricker?)

Vad var det senaste du åt: En liten Drömyoghurt.

Vad var det senaste du köpte: påkmusten och colan.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brown sugar.

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och jävligt.

Godaste glassmaken: Vanilj, alla gånger. Godast är nog mjukglass. Allra helst yoghurtglass.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet, ja, kärlek tror jag är något som växer fram.

Sover du tungt: Nej. Vaknar för minsta lilla.

Drömmer du mardrömmar: Hela tiden. Drömmer dom sjukaste drömmarna!

Trivs du med ditt jobb: Tja, jo, fast jag skulle vilja expandera lite mer. Men det kommer.

Favoritklädsel: Skinny jeans, skjorta/snygg tröja. När jag ska gå ut är det klänning, kjol, eller skinny jeans och gärna en tubtop.

Favoritlåt just nu: Kryptonite - 3 doors down. Eller vadsomhelst med Mötley Crüe. Är inne på rock för tillfället.

Vad ser du om du tittar till höger: Ut genom mitt fönster, faktiskt.

Vad gör dig glad just nu: Att jag inte har fått någon elak kommentar idag, att min häst börjar bli frisk, att jag ska tävla snart.

Vad ska du göra härnäst: Åka upp till stallet och ge honom medicin.

Höger eller vänsterhänt: RIGHT

Humör just nu: Ganska bra faktiskt, fruktansvärt ont i magen.

Favoritgodis: Skum.

Kläder just nu: Jeans, stuprör från True Religion, vita strumpor, grå tröja från Paris, tjocktröja från Abercrombie & Fitch.

Sommarplaner?: Gotland, Båstad, kanske Marstrand, London förmodligen. Kanske ska till Öland.

Hur många kuddar sover du med: Minst två. Tjocka. Ganska hårda.

Spelar du något instrument: Jag har spelat piano, flöjt och gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Både och, vaknar vid sju och lägger mig vid två, vanligtvis.
Vad är viktigast för dig: Att mina hästar mår bra.

Är du kittlig:  Haha, ja, töntigt nog.

Snarkar du: NEJ, jag hatar folk som snarkar!

Äckligaste insekten: Spindlar, eller kackerlackor.

Längtar du mest efter just nu:  Att få åka upp till hästen, och att träna.




Är listor roliga? Tråkiga? Jobbiga? Onödiga?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt o läsa :D

2009-04-08 @ 20:43:11
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: Lollo

roliga och långa :D

2009-04-08 @ 20:53:14
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Emelie

Listor är roliga (y

2009-04-08 @ 21:09:41
Postat av: NastyFlat<3

roliga :D

2009-04-08 @ 21:25:22
URL: http://xnastyflat.shedevil.se/
Postat av: a

ha en bra dag, och hälsa din häst från mig "/ <3

2009-04-08 @ 21:30:28
Postat av: Anonym

Dina är roliga. Du verkar så positiv :)



Får jag bara fråga en sak? Har du någonsin undrat om din mamma ger dig fräcka kommentarer om t.ex. vad du äter (tänkte på ditt inlägg om plättar/pannkakor) för att hon avundas dig? T.ex. avundas hur du ser ut?



Är glad över de framsteg du skrivit om på senaste tiden :D

2009-04-08 @ 21:41:11
Postat av: Zelda





"...min virus..."



:) Så söt Du är...





2009-04-08 @ 23:10:21
Postat av: Ida

roliga :D

2009-04-08 @ 23:52:08
URL: http://metrobloggen.se/atstordtjej
Postat av: Malin

Pariiiis, jag ska till Sthlm om två veckor! Vilka är de bästa ställena att köpa skinny jeans på?(helst inget över 2000kr) ;)

Kramar!

2009-04-09 @ 10:46:23
Postat av: Paris

a, åh, tack ! <3



Anonym, jo det har jag tänkt många gånger. Hon säger alltid att hon vill gå ner i vikt och så. Det är möjligt att det är så =)

Tack! =D



zelda, oj =D haha! Bra Sveriget liksom.



Malin, om du ska handla billiga och bra jeans kan jag rekommendera "Denim for girls" (har jag för mig att den heter). Den ligger i Gallerian, mitt emot NK =) Där har dom bland annat Diesel, Koola Anna, Tiger of Sweden, m.m. =D

2009-04-09 @ 11:12:44
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR dom! Mwaah inte konstigt, jag älskar den du är också! Bort med anorexian. Then you would be perfect miss sweetie.

2009-04-09 @ 21:04:38
Postat av: Anonym

åååh var har du fått tag på vanilla coke? finns ju ingenstans

2009-04-09 @ 21:54:39
Postat av: Paris

Naw, gulle Anonym =D MWUAH <3



Anonym, den finns på Ica =)

2009-04-10 @ 19:29:59
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Pa

Öland är supermysigt =D=D=D

2009-04-12 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se