"Hatar alla som äter"



Jag ser att det florerar ett rykte ute i bloggvärlden som säger att jag "hatar alla som äter".
Jag vet faktiskt inte var ni har fått det ifrån, hittar ni det så länka gärna.

Jag äter ju själv? Alla människor äter, betyder det att jag hatar alla människor där ute i världen (förutom dom som svälter ihjäl i Afrika)? Nej, jag hatar inte folk som äter.

Ja, jag kan känna ilska när någon kommer och klagar på att dom är hungriga. Men hitta gärna något som jag har skrivit (inom det senaste året/halvåret, att ta när jag var pro - ana tycker jag inte räknas?) där jag har skrivit hur jag hatar alla människor som äter.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det har du ju faktiskt inte skrivit:). Jag skrev också på min blogg om att jag hatar när folk klagar på att de är hungriga, och direkt fick jag kritik för det.

2009-12-30 @ 21:19:27
URL: http://thisismethisisme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan man hata när människor klagar på att de är hungriga? Jag kommer ihåg när du skrev att du gjorde det för att de inte visste hur det känns att vara hungrig "på riktigt", som du. Bajs på dig, tänkte jag då. Att ha anorexi gör inte dig (och andra anas) de ända som får säga att de är hungriga. Jag är yngre än dig och tycker du ska väx upp. Lycka till med allt annat.

2009-12-30 @ 21:57:08
Postat av: C

jag håller inte med det "ryktet", men däremot måste jag kommentera att du blir arg när folk klagar på att de är hungriga. Jag förstår ju dig, men ärligt talat så kan vi friska (jag är inte frisk själv men ändå) vara hungriga även fast vi äter, förbränningen...? Du har ju faktiskt valt att svälta, även fast du inte tycker att det är en dröm du lever i direkt.

2009-12-30 @ 23:29:56
Postat av: mamma

Jag kan inte låta bli att slås av att du tycks vara en bortskämd och mycket arrogant ung dam. Det mesta är andras fel. Du har inget som helst ansvar. Jag betvivlar inte att du är sjuk,men ser att du inte tycks vilja ha hjälp - för alla är dumma i huvudet och ingen förstår. Det är sorgligt att du känner dig så ensam. Kanske om du börjar tänka på hur andra har det? Hur mår din mamma? De som försökt hjälpa dig som du ratat? Har du funderat på det? Eller hinns det inte med i dina självorgier?

2009-12-31 @ 00:11:36
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om dina väskor? :p Konstig fråga jag vet men läste på Englas blogg för längesen att du har en Balenciaga city (?).

2009-12-31 @ 03:20:32
Postat av: Louise

Har följt din blogg ett tag, den är bra och ger mig styrka att ta mig ur min egen anorexi. Kämpa på, tjejen!

Postat av: Lily

Gott nytt år! (:

2010-01-01 @ 00:57:00
Postat av: tina

tänk om man skulle vända på det

alltså hat dem som inte äter?

2010-01-01 @ 20:41:23
Postat av: Ayla Catpaw

Lol. Vad underbart att de drar fram skit som du skrivit för så fruktansvärt längesedan och applicerar det på dig nu, särskilt när du sedan så länge varit öppen om att du inte står för sådant längre och att det bara var en nödvändig fas för att nå dit du är nu.

Du hade ju inte varit DU just nu om du inte hade varit som du var innan.



Aja, de som tror på ryktena är ju uppenbarligen folk som inte läser din blogg ordentligt ändå.



Förstår hursomhelst inte hur något sådant blir ett rykte, hade jag inte vetat vem du var eller känt till din blogg och någon bara "OMFGZZ EN SÅN TJEJ PÅ TEH INTRAWEBZ HATAR FOLK SOM ETER LIXX" så hade jag bara ryckt på axlarna och sagt typ "och?" eller "jaha... okej", för seriöst... vem fan bryr sig om sådant? :P

Och hade man bara klickat sig in på din blogg så hade man direkt varit helt "...Ehm, what, nu förstår jag inte... står ju inte alls...? Aja. Hmm den här bloggen är ju faktiskt bra."

Hur lyckas det bli ett rykte? Finns väl mycket andra rykten som idioterna skulle kunna sprida om dig ändå haha, var är påhittigheten?! XD

2010-01-02 @ 12:13:23
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grymt intressant blogg du har. Hoppas du klarar dig igenom detta, vilket jag tror du gör :) Läs gärna min blogg :) Stor kram!

2010-01-02 @ 18:31:23
URL: http://remaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det har du inte skrivit! Måste också säga att jag läser din blogg varje dag och tycker verkligen att du är cool som bärettar allt om ditt liv så jag har också börjat.

Besök gärna min nya blogg där jag förösker att bäretta om mitt liv med ätstörnig och panik ångest!

2010-01-02 @ 23:06:36
URL: http://mcrfv.blogg.se/
Postat av: L

Hejjadigsäger jag bara. Skit i dumma kommentarer!

2010-01-03 @ 09:42:01
URL: http://motsizezero.blogg.se/
Postat av: Olivia

Alltså jag blir så arg på alla som säger att du har dubbelmoral! Du går ju ut med att du inte är frisk än, och med det kommer givetvis symtom som sjukdomen medför. Åh, blir så trött på oförstående människor!



Kämpa på, vet att det inte är lätt!

2010-01-03 @ 15:04:13
URL: http://oliviahallbergsjostrand.blogg.se/
Postat av: maria

BLOGGA MER, du är den enda som kan skriva vanligt men ändå interessant!!!!!

2010-01-03 @ 15:19:47
Postat av: Isabelle

Fin blogg kommer fortsätta läsa!

2010-01-03 @ 17:01:51
URL: http://skinni.blogg.se/
Postat av: Ayla Catpaw

Jag hoppas verkligen att det där inte var din mamma som skrev den där kommentaren där uppe. För fy fan isåfall. Fy fan. Stå på dig.

2010-01-04 @ 05:16:35
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Cookiedoough

Jag ÄLSKAR din blogg !

2010-01-06 @ 20:51:17
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se