Utan mat och utan sömn





Under helgen har jag inte sovit någonting, eller ätit någonting.


Igår satte jag på Cream - I feel free, och dansade runt i mitt rum. Jag dansade med stjärnorna, vinden blåste i mitt hår och jag svävade högt upp i luften.

Jag kände mig som lätt som en fjäril med samtidigt stark som en hök. Och jag var en del utav... allt. Varje atom i min kropp tillhörde den här jorden, och jag kunde känna dess fridfullhet, hur hon lugnande viskade i mitt öra. Inte med ord, utan med känslor.

Nu har jag sovit i nästan 10 timmar. Jag känner mig så... HEL.

Kärlek <3



Kommentarer
Postat av: sandra

jag hatar din blogg - den får mej att må dåligt! Jag känner mej som en sämre människa för att jag äter fastän jag ville fortsätta väga under 40 kilo medan du romantiserar självsvält. Jag tänker aldrig mer läsa den igen.. Ha ett underbart liv..

2009-12-01 @ 12:04:43
Postat av: Anonym

anorexin är som en drog

2009-12-01 @ 15:17:57
Postat av: Hannah

Jag blir rädd

2009-12-01 @ 16:24:30
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: Zelda

Dina ord och den här bloggen ser ut att vara skrivna/driven av en fjortonårig, ganska tragisk och miserabel tjej som tror att hon är Universums mittpunkt, lite högre, lite skarpare...



Men sanningen är att Du är en av alla andra;

en av alla dom; en av folket; inte mer och inte mindre.



Du strålar inte starkare för att Du skyltar med Din dumhet; Din arrogans och Din brist på respekt - för Dig själv och för andra.



Vill Du inte bidra med någonting fint, vackert och bra till världen ? Vilket slags avtryck vill Du ge ? Hur vill Du bli ihågkommen ?



Ingen kommer minnas Dig som den smala, sköra flickan i glaskupan, utan som den tråkiga, egoistiska, psykiskt instabila, omogna tjejen som var så naiv att det tog hennes liv.



o Sedan snurrar jorden vidare, min kära vän...



Dessa ord skriver jag till Dig, lika mycket som till mig själv.

2009-12-01 @ 17:21:50
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Varför vill du döda din kropp?



Man har bara ett liv att leva. En kropp att leva i. Man har fått var sin kropp för själen att bo i. Och för att själen ska få leva måste kroppen leva...



Kram!

2009-12-01 @ 23:47:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Ayla Catpaw

Det känns som att din hjärna förbereder sig för döden... :(

Du kan nå fram hit på det motsatta sättet, och dessutom få uppleva det om och om och om igen vid otalet tillfällen under ditt liv! Det kan du inte om du låter den jävla svartsjuka, backstabbiga, avskyvärt vidriga fejk-"vännen" Ana få dig att försvinna som den horan hon verkligen är... Hon är livsfarlig och hon vill ta DITT liv! För att dessutom sedan gå till någon annan och sakta övertala dem och förgifta deras sinne att gå samma öde till mötes... Du kan stoppa det!

HON ska sitta låst i tunga jävla kedjor och får sitta och svälta i en avgrund dit ljuset aldrig når, och då kan hon ändå bara BÖRJA förnimma hur hon fått DIG att må genom alla dessa år! Sedan, MAYBE någon gång i den framtid du förtjänar och där hon aldrig mer kan förstöra ditt liv, kan du eventuellt förlåta det hon gjort mot dig om hon lärt sig sin läxa...

2009-12-02 @ 19:16:45
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: N

Jag tycker det är sorgligt att du har sjunkit så pass djupt som du har gjort. Ännu värre är att jag vet av egen erfarenhet att andra med ÄS är lättpåverkade, och troligtvis låter dina (faktiskt) dumheter om att du mår bra efter en helg utan mat påverka deras redan förvirrade psyke. Anorexi är skit, ingen är värd att leva ett liv där man är styrd av sjuka röster. Den som hävdar något annat har mest troligt låtit sjukdomen ta över!

2009-12-02 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se