Jag är sjuk - i huvudet



På riktigt, drömde sjukaste drömmen någonsin nyss. (Ja, jag somnade och nu kommer jag inte att kunna sova ikväll igen).

Jag drömde att jag var tillsammans med Hugh Hefner och att vi lekte kurragömma. Sedan var jag kompis med en tjockis, alltså en RIKTIG tjockis, typ 200 - kilosklassen. Och han tvingade mig att gå och köpa mat på McDonald's åt honom och ta hem den till honom.

Sedan drömde jag att jag var så sugen på Donkenmat att jag höll på att dö. Jag typ dreglade i sömnen. Jag hade sådana SUG efter den maten att det var sjukt. Sedan vaknade jag och mådde jätteilla.

Sjuk? Jag? Nej, inte alls.

Kommentarer
Postat av: Matilda

KEEP UP THE GOOD WORK, you rock! Även om vi alla har konstiga drömmar ibland ! :D <3

2009-01-29 @ 01:05:42
URL: http://getyourownopinion.blogspot.com
Postat av: mary

hjälp vilken osmaklig bild haha

2009-01-29 @ 02:12:22
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: A

Haha, förlåt att jag skrattar men sånt brukar jag också drömma! Om den förbjudna maten alltså. Oftast när jag inte ätit på ngn dag, då drömmer jag att jag ser och äter massor med förbjuden mat och sen blir jag en tjockis i 200-kilos klassen! :O Det är riktigt hemskt och sen brukar jag vakna och ha jättemycket ångest fast jag inte har ätit nåt. Älskar din blogg btw :)

2009-01-29 @ 08:09:43
Postat av: Emma

ganska lustigt med den där annonsen du har längst ner.."gå ner 5-10 kilo i vikt"



öh?

2009-01-29 @ 11:59:02
Postat av: JOHANNA

Det är väl så det kommer bli. HAHAHA...

2009-01-29 @ 12:51:30
URL: http://ssberlinss.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag har en liten personlig fråga: Dedär uppstötningarna som du fick innan när du hade ätit, att man kräktes lite av sig själv, är det så fortfarande? För det har hållt på för mig i ca två veckor nu, och det känns inte alls normalt. Jag har haft en äs i ca 1½ år.

Tack för en underbar blogg BTW :) Den ger en annan hopp om att bli frisk

2009-01-29 @ 17:41:18
URL: http://yourdownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se