När allting bara går FEL



Alltså, hela den här dagen har bara gått FEL.

Jag vaknade galet tidigt med kramper i magen, tog två alvedon, somnade om, vaknade en halvtimme senare och upptäcker att jag rivit mig på benet så att jag blöder och äcklat ner hela sängen. Ligger och drar mig till tio.
En person jag skulle ha möte med ringer klockan elva och frågar var fasiken jag håller hus - jag trodde att mötet var klockan 13. Säger att jag kan ta mig dit på tio minuter men det går tydligen inte.

Har redan satt mig i bilen och tuggar på en banan, som smakade klister, och blir tvungen att vända tillbaka hemåt igen. Då är dom bästa parkeringsplatserna upptagna!
Nu sitter jag här, svettig, arg och irriterad. Med en klister - banan i magen. Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se