Spank me



Okay, jag måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering.

Jag har märkt att nu när jag mår mycket bättre behöver jag inte uppdatera sjutton gånger om dagen längre. Konstig känsla, efter att ha varit beroende av bloggen så länge.

Jag funderar på att starta upp en ny blogg, en icke anonym. Det finns så mycket jag vill visa er... hehe. Men då kommer jag ju inte att kunna skriva om min ÄS - tankar längre... hm, svårt det där. Ja ja, vi får se hur jag gör. Det är inget beslut som jag kommer fatta idag eller imorn, om jag säger så.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Det vore nog kul. Se den riktiga du och bara inte din sjukdom. :)

2009-01-27 @ 00:37:57
Postat av: Anonym

Varför inte skriva om både din sukdom och andra saker dom icke-anonym?

2009-01-27 @ 08:28:25
Postat av: Johanna

Aa jag tycker också att et skulle vara grymt med en vanlig :)

2009-01-27 @ 08:45:27
URL: http://atletico.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Du kan alltid ha flera bloggar med olika innehåll. Det har jag. OK, ibland blir det korspostande när vissa ämnen går in i flera bloggar, men det är inget problem för läsarna är nog inte desamma.



Det är jättekul att höra hur mycket mer positiv du är nu och att det går bättre för dig.

Kram

2009-01-27 @ 09:28:08
URL: http://lynxia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Emmy. Du verkar vara en intressant person. Skulle vara jättekul att få mera insyn i ditt liv. =)

2009-01-27 @ 11:25:31
Postat av: pam

Det vore otroligt kul att få se dina hästar. :)

2009-01-27 @ 11:35:21
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Ellis

Jag ahr två bloggar och håller med Lisa, det vore kul att kunna fortsätta läsa om ditt tillfrisknande i den här och om din vardag i den andra ^^

2009-01-27 @ 15:48:31
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ha två bloggar ha kvar den här sen har du en icke anonym blogg oxå :)

2009-01-27 @ 16:47:26
Postat av: S

Du kan göra "lås" på denna bloggen, och bara dom som mailar dig får lösen till denna där du har skrivit din nya, altså man ser här vad din andra blogg är så att man sedan kan komma till din "riktiga" blogg där livet inte bara är om ÄS. Skulle vara otroligt kul att se dig och inte bara se den här människan som verkar blank och tom med en ÄS.

2009-01-27 @ 17:27:25
Postat av: Elin

ja! det hade varit jättekul att få se vem du verkligen är trots att du kanske visar det mer i denna bloggen där du kan skriva om vad du vill och känner för.

jag fastnade iaf för din blogg efter första gången jag halkade in här, efter det har jag inte kunnat sluta läsa.

som dom andra skriver kan du ju ha flera bloggar, jag skulle iaf gärna vilja veta mer om DIG som person. :)

ha det bra! kram.

2009-01-27 @ 17:58:59
URL: http://oelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se