Folk kan inte köra bil



ÅH, jag blir så irriterad!

Känner ni igen det här: Ni kör på en trefilig motorväg. Hastighetsbegränsningen ligger på 110. Dom som kör långsammast ska ligga i innerfilen (den längst ut, alltså), och dom som kör snabbast ligger i ytterfilen (längst in). Det är förbjudet att köra om på insidan (längre ut alltså).

Så kan någon förklara för mig, varför det varenda jädrans dag sitter någon gammal kuf och kör i NITTIO I YTTERFILEN. Jag blir helt VANSINNIG. Använd den förbannade högerfilen, för f*n. G'damnit. Morr.

Kommentarer
Postat av: brody

jag hatar det där oxå, jag kör alltid om på höger sida då, jag skiter i att man inte ska det, men vafan jag tänker inte traggla efter i snigelfart bara för att nån jävla kossa inte vet vart gaspedalen sitter..

2009-05-07 @ 12:50:14
Postat av: Paris

Hahahah, fyfan vad jag skrattade åt din kommentar brody =D så jäkla bra skrivet =D

2009-05-07 @ 12:55:51
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Nytagen körkortsägare

Nu ska jag berätta en liten sak för dig. På vägar, med minst två markerade körfält i samma färdriktning, och som har en hastighetsbegränsning på max 70 km/h får man faktiskt köra om på innerfilen. Så, nu har du lärt dig det också ;)

2009-05-07 @ 16:41:43
Postat av: brody

hahaha, men det är ju så, om du ser en svart 940 köra om dig så är det troligtvis jag ;)

2009-05-07 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se