Moderaterna och otur



Jag erkänner villigt att den blåa politiken inte fungerar när det är lågkonjunktur. Då är Socialdemokraterna mycket starkare. Det trista med det här valet, och andra val, att alla alltid ska smutskasta varandra.

"Socialdemokraternas politik går ut på..." sagt av Moderaternas huvudkandidat.
"Moderaterna klarar inte av..." skriker Socialdemokraterna.

Så himla löjligt. Har ni tänkt på att dom beter sig som man gjorde i sandlådan? "Min leksak är finare än din!", "jag är bättre än du!"

Kommentarer
Postat av: heyya

Ursäkta kommentaren (älskar din blogg) men kunde du inte ha tagit en nyare bild på dem borgerliga eller liberala eller högerpolitikerna osv. för att Lars är ju inte partiledare längre! Föresten så håller jag med dig :)

2009-05-20 @ 15:17:35
Postat av: Linn

Word sistah! :P



Jag gillar inte systemet vi har med att politiker får betalt för att vara politiker. Det gör att de tappar begreppet om hur det är att vara en vanlig människa och slutar bry sig om sådant som är viktigt för just vanliga människor. I Schweiz har alla riksdagsledamöter andra jobb också. Bara regeringen består av fulltidspolitiker.

2009-05-20 @ 22:43:51
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se