Fat free talk




Det här var fanimej det bästa jag någonsin sett. TANKESTÄLLARE.

Kommentarer
Postat av: a.

Oftast så är det ju så att anorektikerna TÄNKER att de är tjocka. Jag har aldrig sagt att jag är tjock till någon, men jag tänker ju hela tiden att jag är äcklig. Det finns mer FAT THOUGHTS än FAT TALK. I alla fall i min omgivning..

2009-11-14 @ 21:52:14
Postat av: Hannah

Wow, en Oscar på väg?

2009-11-14 @ 22:11:13
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: Felicia

Såg du programmet om den åttaåriga anorektikern igår på fyran??

2009-11-15 @ 10:15:17
Postat av: Gloria

Herrejösses, nu vill jag inte låta som en moralkärring men har ett och annat att säga.

Först och främst;

till "A" ;

Jag har en gång i tiden varit i din sits, tänkt att jag är äcklig, tjock och allt sånt skit. Men vet du vad, det här låter jävligt enkelt men gör såhär;

Du har säkert någon plagg i garderoben som du tycker att du ser någorlunda fin ut i, ta på dig den, sminka dig och fixa dig och gör allt som du tänker att du måste göra för att se fin ut ( nu tror jag att du är fin i vilket fall som helst men iaf ) du behöver inte stå framför spegeln, det är lite onödigt för då kommer du bara stå och hitta fel, utan fixa dig färdigt, gå ut, lova dig själv att nu fan ikväll ska jag inte ha såna tankar, lek en lek med din hjärna, om du nu är över 18, gå ut till någon klubb, se dig själv som fin och inte äcklig, jag lovar dig, det kommer göra en stor skillnad. Om inte till någon klubb, gå ut och fika, shoppa whatever. Håll dig sysselsatt medan du tänker bara positiva tankar.

Om man sitter och intalar sig själv att man är äcklig, då fan ser man sig själv som äcklig och det är svårare att bryta sig loss.

Ibland så kan jag känna mig fet och äcklig, men vet du vad, jag slår undan dom där ex-ana tankarna och intalar mig själv annat.

Om en person tror att hon är dum i huvudet så blir fan i mig trög i huvudet också. Selfpity is not attractive.

2009-11-15 @ 17:27:06
Postat av: Sarah

Fyfan vad bra video! Love it.

2009-11-15 @ 18:05:58
Postat av: elin

8 år?! Det är sjukt ju...Vad hemskt

2009-11-15 @ 18:54:26
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Minna

Titta på denna videosnutt...man känner sig så dum, vad fan håller man på med. Ibland är sanningen plågsam. Om jag bara kunde skulle jag sluta!

http://www.youtube.com/watch?v=ZNHU-1zCX_Q

(om det inte fungerar gå in på youtube och sök på utseendefixering)

2009-11-15 @ 20:48:24
Postat av: I

bra film... jag började nästan gråta, jag ska aldrig mer låta någon av mina vänner prata sådär igen.



men jag har en fråga.

Har man ätstörningar om man helt enkelt har slutat äta för att man mår dåligt av att äta? man känner att man inte förtjänar maten. och nej det handlar inte om att bli smal eller kalorier, jag vet att jag är smal. men jag kan inte äta, för jag tycker inte att jag förtjänar det..

har du några tips på hur jag ska göra för jag vill kunna äta, ja vill inte hamna i ngt träsk...



Kram, tack för en fin blogg.

hoppas du inte tycker min kommentar e helt störd.

2009-11-15 @ 21:17:58
Postat av: Matilda

Tror mer att dom menar att vi ska säga till varandra att vi är fina. Inte sitta med våra vänner och konstant klaga på hur fula, tjocka ect vi är..

2009-11-15 @ 23:00:25
URL: http://skulderbladsvingar.blogg.se/
Postat av: Ellis

Fan vad bra!

2009-11-16 @ 10:10:55
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Lisa

helt otroligt bra video. tankeställare

2009-11-16 @ 13:06:36
Postat av: anonym

Det handlar ju inte bara fat talk, hela jävla media är ju inblandad. Klart man blir påverkad om man varje dag får stå ut med anorektiska modeller på catwalken, affischerna i stan, på tv och allt vad det nu kan vara. Undrar vem det var som kom på hela jävla idealet från början? Hm..

2009-11-16 @ 22:31:16
Postat av: J

Jag gråter. Tårarna rinner verkligen. Åh. Vad det där klippet påverkade mig.



Jag HATAR "fat talk", det är helt klart sånt som gjort mig till den jag är idag. Släktingar, vänner, min egen mamma... de tänker nog inte så långt.

2009-11-17 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se