Nostalgitripp till Mando




Innan jag spatserade ut för att köpa lunch bytte jag väska till en jag inte har använt på mycket länge. Gissa vad jag hittade?

Ett kvitto. Och på det stod det bland annat: "flingor, AllBran, yoghurt, nektariner, torkade aprikoser..."

Sista gången jag använde den väskan var tiden efter Mando. Och jag fick sådan jäkla ångest. Jag saknar er alla så mycket. Helena, Britt, Rebecca, Anna... jag saknar till och med alla psykfall som skrek över matbordet och jag saknar fuskandet vid maten. Jag saknar tiden mellan måltiderna när man satt och pratade med människor som förstod.

Och jag tänker på all den tid som har gått sedan dess. På att jag inte gjort ett skit. På att jag fortfarande mår så dåligt. Men vändpunkten har kommit nu. Det tror jag på... det måste jag tro på.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror på dig.

2009-10-13 @ 19:38:52
Postat av: Ellis

Jag HOPPAS det.

2009-10-13 @ 20:12:13
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det hoppas jag också, tror på dig!

2009-10-15 @ 00:43:45
Postat av: Areyanna

Gårdagen har varit och går inte att få tillbaka utan det gäller att göra det bästa av det man har framför sig idag =) Dom finns med dig i dina minnen=)å i ditt hjärta å brevid dig i din väg fram=) lappen var en fin reminder om vart du är påväg=) framåt! Kram!

2009-10-15 @ 17:06:53
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: josefine

Anna personal..anna patient?



Britt, känner jag också, de måste vara samma..mörkt hår, supersöt?



Jag längtar precis som du som BARA DEN till de sakerna du nämnde..mest av allt vissa i personalen..hela stämningen där också..

2009-11-27 @ 15:54:07
Postat av: Fanny Lidhström

Jag går och har gått på mando jag med, i Huddinge.

Finns om du vill prata, vi delar nog många erfarenheter även om jag numera är normalviktig.

Kram Fanny

2009-11-29 @ 21:48:05
URL: http://lillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se