Uttöjd magsäck



Det jobbigaste med att äta lite för mycket till middag är inte att man får ont i magen (även om det gör SJUJÄVLAHELSIKES ont, men nu pratar vi inte om det) utan att morgonen efter när man vaknar så är man vrålhungrig.

Jag hatar att töja ut magsäcken, tyvärr så ser jag ju ut som ett Biafra - barn så fort jag ätit. Det har till och med blivit ett stående skämt i min familj, att titta på min mage när jag har ätit.

Innan måltid: insjunken mellan revbenen. Efter måltid: gravid i femte månaden. Skitkul. Verkligen. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Style By Natalie

Jag förstår inte en grej. Är du frisk eller på väg till att bli frisk från ditt pro ana liv eller bara fri från anorexia och leva ditt liv som en pro ana? Svara gärna till min blogg.

2009-09-10 @ 21:12:06
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste töja ut den med mat, det är sjukt hur mycket man kan äta UTAN att gå upp i vikt, så var inte rädd, vi finns här <3

2009-09-10 @ 21:13:43
Postat av: Anonym

lika för mig med känner mig som en ballong, men jag har hört att det rättar till sig när ma n börjar atta normalt. kämmpa på

2009-09-10 @ 22:03:51
Postat av: Anonym

http://mentalsuicide.blogg.se/

2009-09-10 @ 22:17:09
Postat av: Anonym

Love you girl! Kämpa på. Du är grym, det vet du!

2009-09-10 @ 22:18:20
Postat av: Vägen från 37kg

Tråkigt att du tar bort mina kommentarer, varför?



Som sagt, du får gärna skriva av dig till mig. Jag vill bara vara till hjälp, inget annat.



Chill down!

2009-09-11 @ 00:35:43
URL: http://vagenfran37kg.wordpress.com/
Postat av: DPYKM

Och vad är ett biafrabarn? Jo, svältande.

Dah!

Du svälter dig mer för att inte få svullen mage men då blir det ju bara värre?



Glad att du vågade gå på släktmiddagen, och framför allt att du vågade äta! <3

2009-09-11 @ 06:40:19
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig som fan!

Precis så ser jag också ut...insjunken som fan "mellan" revbenen, sen så bara jag ätit lite så blir jag som en svältbarn från ett u-land med världens "uppblåsta" mage :(

Detta fenomen gör så man drar sig ännu mer för att ens äta lite. Helvetes jävla anorexi!

2009-09-11 @ 09:13:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Du klarar det! Kämpa! <3

2009-09-11 @ 09:38:02
Postat av: anonym

Hah, vet hur det känns. Mitt midjemått går från under 60 till nästan 80 över buken efter en måltid. Och det behöver inte ens vara mycket. Och sedan krampar och låter den förjävligt och man måste knäppa upp jeansen och skratta/gråta lite. Det ser ju så roligt ut fast det är sorgligt...

2009-09-11 @ 19:15:07
Postat av: tyra

Du kommer klara det!! Kämpa!<3

2009-09-11 @ 20:52:21
Postat av: Anonym

Jag fattar verkligen ingenting av den typen av liv du lever. Vill man vara så nära döden som det låter? För när du skriver att du vill äta/inte vill gå ner låter det inte trovärdigt någonstans. Du tycker du är ful för att du är fet?! Medan en frisk tycker det för att du knappt syns där du står! Var finns logiken? Fundera på det istället för all mat eller avsaknaden av all mat. Eller så är det jag som helt enkelt inte fattar...

2009-09-11 @ 21:35:31
Postat av: Ayla Catpaw

Men usch så fruktansvärt hemskt av din familj att sitta och skämta och titta på din mage och totalt överse allvaret i det hela. Usch usch usch, vilka jävla cpn, fy fan alltså, de förtjänar en redig bitch slap. :\

2009-09-12 @ 01:27:31
URL: http://ayla.blogg.se/
Postat av: Masterpiece

Du klarar det! och alla andra, läs min blogg!

2009-09-12 @ 10:23:07
URL: http://masterpiecebody.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har har samma sak ,fyy fan vad ont det göt,jag är less på den här skiten och ska försöka ta mig ur det på egen hand,det måste gå!

2009-09-12 @ 12:47:16
Postat av: Anonym

Vem kan du skylla på förutom dig själv

2009-09-12 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se