Ett virvlande inferno av ingenting



Så här känner jag just nu:


*b l a n k*

Kommentarer
Postat av: boompoow

första komentaren ;D

fin fin blogg, jag har följt den ett tag nu

2010-04-12 @ 21:46:28
URL: http://boompoow.blogg.se/
Postat av: Fioa

Med skakiga blöta fingrar tryckte jag snabbt in din bloggs namn: myanalife.blogg.se, jag dubbel kollade till och med, just in case. Plötsligt förs jag till en sida där det står att bloggen inte är tillgänglig, dvs. Att den inte finns. Gissa om jag fick panik? Haha mer än det till och med. Jag tänkte: Var är myanalife? Where's Paris? Och för en sekund kändes det som en kortslutning i min hjärna. Sedan blänkar jag mot adressfältet och ser att det är felstavat. Puh. Tack gode gud för att myanalife finns kvar.



KRAM sister from another "mister" =D

2010-04-12 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se