Frågor och svar: sex, utseende



har du varit modell? Om ja, fick du sämre / bättre förtroende av de?

Ja, sämre.

Modellar du fortfarande?
Inte mycket.

vad får dig att tycka att en tjej är söt? vacker? snygg?
jaaaa det är olika frågor ;)

Hahah gullunge. Söt: fint leende.  Vacker: hårda drag. Snygg: ögon och utstrålning

vad hade du för typ av "status" (fånigt ord jag vet) och stil när du gick i lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet?

Populär

Tränar du på worldclass?

Nej.

 

tycker du att kenza är snygg?

Måste vara den enda i världshistorien som inte tycker det, haha. Kan se vad ni tycker är snyggt med henne men jag tycker inte att hon är så snygg, nej.

Vad har du för åsikter om analsex? ;)

Åsikter och åsikter. Det gör ont om han är för stor, det är bara att spotta, bajs på snoppen. Det är väl mina åsikter om det. Haha.

Om någon skulle beskriva dig uteseende mässigt i verkligheten, hur tror du det skulle vara? :D

”Du är inte snygg, du är inte söt... du är VACKER”. ”BELLA”.  ”Beautiful”.

Bästa modedesigner?

Louis Vuitton, Balmain, Balenciaga. Versace. Och Karl Lagerfelt för Chanel

Hur klär du dig en vanlig dag?

Min egna stil.


Har du eller skulle du kunna göra ett skönhetsingrepp? Isf vilket?

har gjort läpparna, fast det blev ingen skillnad på mig. Har redan fylliga läppar haha. Boyfriend tyckte jag var dum i huvudet som lade ut 5000 på något som inte gjorde någon skillnad.


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Hoppas din dag blir bättre än min:( kram <3

2010-04-30 @ 11:02:14
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se