Lista



Längesedan vi hade en lista, så här får ni en lista om mig.

1. Hade du någonsin kunnat kyssa en gift man? Nej. Eller om han är i ett förhållande. Vidrigt.
2. Hade du kunnat gifta dig med rik gubbe bara för pengarna? Ja, absolut. För jag ser det fina i alla människor, och vad hindrar mig från att tycka om en rik gubbe? Nej, jag är öppen för allt. Jag hade världens underbaraste diskussion med en uteliggare för ett par veckor sedan. Vi pratade gott och väl i en halvtimme.
3. Har du varit svartsjuk på dina kompisar? Nej. Eller kanske för länge sedan, men det minns jag inte. Mina vänner förtjänar att ha det bra.
4. Hade du kunnat stjäla? Nopp.
5. Har du varit förälskad i någon som inte varit det i dig? Jag tror benhårt på att om Brad Pitt hade träffat mig hade han blivit kär i mig. Typ. Eller inte
6. När vill du gifta dig? Oj. Huh. Läskigt. Vill hitta den rätta först.
7. Har du ljugit? Ja, tyvärr alldeles för ofta.
8. Talar du sanning med dessa frågor? Ja, hittills.
9. Har du barn? Nej. Om man inte räknar kissen och hästarna. Dom är mina bebisar.
10. Har du varit kär? Ja, en gång. I mitt ex. Och jag håller på att bli kär i min nya.
11. Vad har du för skostorlek? 37 - 39.
12. Vilken kroppsdel älskar du mest hos dig? Jag gillar mina vader, för dom är smala och passar bra i ridstövlar. Annars måste jag säga benen, för dom gör att jag kan rida.
13. Vem litar du mest på? Nya Boyie. Helt sjukt, ja. Men litar på honom, det gör jag.
14. Har du suttit inne? Ja.
15. Hur gammal är du? Alldeles för jävla gammal nu, alltså. Usch vilken ångest. (20.)
16. Hur många barn är ni? Med plastsyskon och halvsyskon: fyra.
17. Kan du beskriva dig med tre ord? Omtänksam, energisk, social.
18. Vad är ditt favoritplagg? Jeans. Typ. Eller strumpbyxor. Eller skor... eller...
19. Vem avskyr du? Avundsjuka människor. Och sådana som inte kan lyssna på andras sätt att se saker.
20. Har du varit otrogen? En gång. Jag kysste en annan kille när jag var stenpackad och stenhög. Dagen efter gjorde jag mitt första självmordsförsök.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, ja, du är en ängel. så fint så fint.

2010-01-25 @ 02:11:25
Postat av: L.

Kolla mer noggrant på punkt nummer 2. Det står klart och tydligt: "BARA för pengarna".

2010-01-25 @ 07:06:51
Postat av: Matildas - Memoarer om hästar och sån't!

"6. När vill du gifta dig? Oj. Huh. Läskigt. Vill hitta den rätta först."



Känner du inte att nya boyie är den rätta? :/

2010-01-25 @ 10:38:57
URL: http://lillabosgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen din blogg, så glad att jag hittat hit :)

hoppas bara du kan blogga lite mer



kram

2010-01-25 @ 19:24:52
Postat av: Paris

Anonym: åh nej, vad snällt, tack så mycket, tack så mycket.



L.: Okay, då måste jag nog säga nej. Men OM jag gör det så skulle jag säkert "lära" mig älska honom, för det är sådan jag är som person. Jag gillar allt och alla.



Matildas: Jo, men äsch, det kändes lite lame :P fram och tillbaka, upp och ner, jag vet inte :)



Anonym: tack så mycket söta du! :D

2010-01-25 @ 20:15:46
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se