Nya Boyies reaktion



Det råkade slinka ur mig igår innan jag flöt in i dvalan:
jag berättad för nya Boyie att jag hade tagit massa tabletter och att jag ville dö (men att förmodligen skulle jag inte dö eftersom jag inte lyckats förut och därför säkert inte lyckas nu).

Vet ni hur han reagerade? Han sade: "men jag då? Hur kan du göra så mot mig? Hur kan du lämna mig? Kul att jag har lagt ner så mycket känslor på dig och det är som att få en kniv i hjärtat."

Alla andra gånger har folk sagt:
"men fy vad egoistisk du är Paris! Du tänker bara på dig själv! Tänk på alla som blir ledsna för att du lämnar dom: dina vänner, din katt, din mamma, din pappa, din häst..."
Och jag har svarat: "jag har inga vänner, och om dom kunde skulle mina föräldrar skjuta mig. Katten och hästen kommer ändå dö inom ett par år."

Då blir dom alltid tysta. Men inte nya Boyie. Och det var så... VACKERT... att få höra att man betyder något för någon.

Kommentarer
Postat av: LIENE

bra att du tog det positivt:) och klart du betyder nånting för honom om han säger så.

2010-01-19 @ 23:05:02
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sarah - DIDZ

Du betyder något för mig också. I swear you do my dear. Jag känner bara ditt inre och jag älskar det, jag älskar dig. För du är så himla rak och öppen. Jag önskar jag kunde träffa dig en dag. Big sis :)

2010-01-19 @ 23:43:00
Postat av: lenis

otroligt fin blogg<3

2010-01-20 @ 00:02:29
URL: http://abovikenguzz.blogg.se/
Postat av: Bella

Han verkar helt underbar. Även om jag inte vet vem du är så hoppas jag att du inte ger upp, din blogg hjälper mig så mycket! Tack

2010-01-20 @ 07:43:34
Postat av: A glamorous monkey

Vad glad jag blir för din skull. Alldeles varm i hjärtat.

2010-01-20 @ 09:06:56
URL: http://apanistiletter.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fy fan vad hemskt, det där är psykisk misshandel mot din pojkvän. Skärp dig!

2010-01-20 @ 13:46:38
Postat av: ninni

Se till att ta till dig det han sa nu!

Å kom ihåg det varenda gång allt känns piss å du bara vill dö!

Kanske kan hjälpa dig på bättre tankar:)

2010-01-20 @ 15:30:59
Postat av: sara

skönt att han kunde få dig glad! :)

och du, han är inte den enda som bryr sig! jag LOVAR! jag och säkert fleera av dina bloggläsare skulle bli förtvivlade om vi fick veta att du tagit ditt liv! <3

2010-01-20 @ 17:36:10
Postat av: anonym H

vad kul att höra!

Jag däremot önskar att det hände mig någon gång men lär inte hände,

Iallafall så är jag glad för din skull :)

2010-01-20 @ 18:16:30
Postat av: Anonym

Varför ens berätta något sånt för ens pojkvän? Leder det någonvart?

2010-01-20 @ 19:50:30
Postat av: Paris

Tack alla snälla underbara :) Kärlek till er! <3



Anonym: han tvingade det ur mig eftersom jag var helt väck och han undrade vad jag hade gjort.

2010-01-20 @ 22:24:41
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se