Frågor och svar: familj, personligt


Har du bott i Sthlm i hela ditt liv?

Japp.

vad lyssnar du på för slags musik?

Blandat. Mest rock

-Anser du dig tillhöra medelklassen, övre medelklassen eller överklassen?
Öfvre
-Lever du av dina föräldrar?
Ja
Hur många ggr har du försökt ta livet av dig? Hur å varför? Hur reagerade din familj till det?
Tre... fyra... kanske fem, sex gånger. Fyra seriösa, nästan - död – gånger. Hur? Tabletter, hoppa från höghus (blev stoppad av min pojkvän som lade sig på mig), överdoser på droger, skära mig så jag förblöder. Min familj? Haha. Mamma skickade polisen på mig som skickade mig till psyk


Vad var det som hände i höstas när polisen kom å hämtade dig? (du skrev om det men gav ingen förklaring)
Mamma ringde dom


Varför har du suttit inne?

Inlagd, har inte suttit i fängelse. Känner dock en massa som har det.

Jo, jag undrar om du äter några mediciner just nu (typ antidepressiva)eller har ätit och vad du tycker om dem

Flouxetin (?), Propavan och benzo. Älskar propavanet, känner inget av Flouxetinet, benzon får mig att somna med ögonen öppna.

Kan du berätta om våldtäkten du blev utsatt för? Jag fattar om du inte orkar, så känn ingen press.

Berg av kokain, sprit, lämnad ensam av tjejer du trodde var dina vänner, och instängd i en trea med ca sju killar. You do the math

om ditt liv skulle vara en film vilken genre skulle det vara då?

Drama, komedi.

läser dina föräldrar / vänner din blogg?’

Mamma, boyfriend

kan du inte fortsätta på " min historia" Du har ju inte skrivit klart det?

Jag kan försöka. Promise.

Bor du fortfarande hos din mamma eller har du flyttat in hos pojkvännen?

Hos honom. Mamma har gjort klart för mig att jag inte är välkommen hos henne längre.

Vad tycker du är det bästa med din pojkvän?

Att han är lugn och cool som person. Han är stabil. Till skillnad från mig

Hur många kvm är ditt hus/lägenhet? Är du släkt med nån kändis?

Pappa – 14 rummare på... många kvm

Mamma – 100 kvm ca

Ja, det är jag.


Vilka är dina tre största intressen?
Hästar, mode, skriva


Kommentarer
Postat av: LIENE

hemskt med våldtäkten:( jag skulle inte orkar, aldrig. Usch:(

2010-05-02 @ 08:46:28
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: -

du, jag har en fråga till dig som jag jättesnabbt skulle vilja ha ett svar på. du vet när man inte har ätit nåt på flera dar och man vaknar upp på morgonen helt skakig och trött att man inte ens kan gå. vanligtvis när det händer så brukar jag dricka lite saft men jag får senare ångest över det.. finns det något annat sätt att stoppa det? skulle älska om jag fick svar direkt!

2010-05-02 @ 11:43:40
Postat av: Mira

Usch, vad vidrigt det där om våldtäkten...Jag hoppas verkligen att du INTE fortfarande umgås med de tjejerna som lämnade dig ensam där.

2010-05-02 @ 13:13:05
Postat av: L

Om du nu inte lyckats ta livet av dig, är du menad till livet. Då är det meningen att du ska leva, ödet. Gör något bra av det, för det är du menad till. :) Var lycklig, lev av det du verkligen har och ta dagarna som dom kommer.

2010-05-02 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se