Frågor och svar: övrigt



Räkna upp TRE POSITIVA saker du har gjort idag!

1.       Ridit min häst. Tagit väl hand om honom och allting runt omkring

2.       Myst massa med min kisse som var törstig på uppmärksamhet

3.       Ätit tre gånger

Åsikter om:

-Mona Sahlin?

Torr jävel
-Bella & Tyra show

Har inte sett men det verkar skittråkigt. Förlåt gullungar, ni är säkert jättehärliga...!
-Natacha Peyre?

Söt tjej som ofta blir bedömd för utseendet och den hon har varit tidigare


-Påven?

Varför i helvete måste han vara så gammal? Gubben är ju senil. Nej, men antar att han är som gud för vissa och sådant respekterar jag.


-Ostbågar?

ÅH!! Vad gott. Flera år sedan jag åt det sist.


-Kungen?

Avskaffa monarkin. Dom kostar bara pengar och gör inte ett skit.


-Rumänien?

Oj. Ser ut som en fisk.


-Religiösa friskolor?
FY helvete.

Hur ofta händer det att folk gissar vem du är, och hur ofta gissar de rätt?

Kanske en två gånger per dag skriver folk att dom vet vem jag är. Ibland skriver folk namn och jag hör allt från Anna, Andrea, Olivia, Kristina, och det senaste jag hörde var Jan Guilllou! Hysteriskt. Men kul. Sådana kommentarer publicerar jag dock inte.

 

Och ska du på peace and love iår ? ;)

Jag vill men har inget sällskap.... booo!

 

Bästa bok/favoritförfattare?

Gillar David Eddings humoristiska sätt att skriva. Annars allt som är välskrivet.


Favoritparfym?

Jag är parfymnörd, så jag har några stycken, hehe. Just nu har jag på mig Chloe. Jag har också den röda från DKNY, Dior Pure Poison, Hugo Boss deep red limited edition, Dolce and Gabbana, den röda samt the one, Burberry Touch för killar, Diesels Fuel for life unlimited edition. Versaces bright crystal och Davidoff deep wave (eller vad den nu heter)

Hur skulle din drömresa se ut?
har gjort flera drömresor. Att bara få komma iväg och se var det tar mig, det är en dröm och det har jag gjort.


Vad är det allra allra bästa du vet och absolut inte kan vara utan?

Kärlek

 

händer det att du tänker " tänk om jag hade varit någon annan, jag hade ju kunnat vara vem som helst... tänk om man liksom hade fötts till en fattig gumma i ryssland eller till en eskimå eller något."
händer det att du tänker så? eller är det bara jag som tänker så?...............haha.

Brukar ALLTID säga så, haha! Om jag fick byta plats med någon för en dag skulle det inte vara en celebritet, det skulle vara någon riktigt fattig så jag fick känna hur det känns och få lite perspektiv på saker och ting. Hehe.

varför är london din favoritstad? :)

Människorna, arkitekturen, naturen utanför, shoppingen, utelivet.... men mest människorna och dialekten.

Några fobier? Som du inte har delat med dig sen tidigare.

Bara valar
(Lite privat kanske, kan hoppa den om du inte vill svara)Hur högt IQ har du?

Vet inte. Gjort tester som visade 180 men det stämmer inte hahaha!
5. Kaffe eller te?

TE!!!!
6. Hur ytlig är du i val av pojkvänner? Alltså utseendemässigt.

Inte alls.
7. Något resmål du skulle kunna rekommendera?

Bryssel. London. Lancaster.

8. Tror du att du skulle vilja skriva en bok, i framtiden, om ditt förflutna, anorexia, etc?

Nej. Jag har ju bloggen. Däremot om något helt annat.

9. Starkaste sida/sidor?

Envis. Snabb i tanke och mun. Smart. Socialt begåvad.
10. Svagaste sida/sidor?

Blir uttråkad alldeles för lätt

11. När du går på toaletten och ska torka dig, viker du toalettpappret eller raffsar du ihop det?

HAHAHA. Jag skrattade faktiskt högt åt frågan. Jag använder typ fem kg toapapper varje gång jag går på toa. Raffsar ihop det. Hahahahaha. Folk brukar faktiskt alltid reagera på det.

Berätta nåt vi inte vet om dig.

Jag älskar ärlighet, och vill ha mer vänner. Och jag har aldrig något behov av att ha en kille i mitt liv men ändå har jag alltid det. Jag är en otroligt snäll person. Och det mesta jag skriver är med bitter ironi / satir. Jag är också väldigt mycket för att ”röra” människor som står mig nära – däremot så HATAR jag klängiga människor. Värsta som finns är fulla människor som hänger på en. Så om jag rör dig är du priviligerad!

Vad tycker du om pälsanvändande?

Har ingen åsikt om detta.

Har du tagit överdos nångång? Isf, hur blev det med dig och vad fick du göra åt det?

Kokain – jag sov inte på tre dagar och trodde jag skulle dö. Låg i sängen och ringde min pojkvän hysteriskt för jag trodde att han hade dött hela tiden.

E – spydde som en gris och fick seriefigursögon. Hallucinationer

Heroin – skrattade mest. Och tuggade fradga. Fick kramper i hela kroppen. Och kunde inte sluta garva.

Hur ser ditt absoluta favoritbadlakan ut? Om du har ett vill säga.

VIT FROTTE. Alltid.

Har du prvat att spela Robot Unicorn Attack ( http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html ) och vad är ditt personbästa?

Hahaha, spelade det precis. Gullig spel. Tack för länken!  Första försöket och jag fick 10 000 någonting. Är det bra?


Har du ett välstädat rum/garderob?

Ja.

vad tycker du om katrin zytomierska?

BIATCH. Nej, skoja. Känner henne inte. Hon verkar vara en smart, småbitter ironisk tjej med huvudet på skaft.


- Är du en storstadstjej, eller gillar du dagar på landet?

Jag HATAR landet. Om det inte är England vill säga. Då älskar jag det.


Kommentarer
Postat av: Mira

"avskaffa monarkin".



Oj, intressant. Jag minns från en tidigare frågestund att du tyckte kungahuset var bra för Sverige...Vad har fått dig att ändra dig? :)

2010-05-02 @ 21:24:41
Postat av: Ellis

10k på enhörningsspelet är helt ok på ett liv men kanske inte om det är vad man får totalt. Å andra sidan fick jag typ 2000 totalt första gången jag spelade så jag ska inte säga nåt...

Vilka roliga frågor du fick den här frågerundan =D

2010-05-03 @ 12:03:15
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: karin

mitt rekord på unicorn attack är 98 000 ;) slå det du!

2010-05-05 @ 01:10:37
URL: http://kmitimmen.blogg.se/
Postat av: Mimi

pinsamt det du skrivet om överdoserna.. Om du ska ljuga ihop nånting kan du åtminstone läsa lite fakta om drogen, MYTOMAN!

2010-05-12 @ 02:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se