Jag vill dö.



Jag vill dö. Fattar ni det?

Jag ska bli störst. Ni kommer få se. Men jag kommer inte ha några känslor. Från och med nu är dom avstängda.



Jävlar vad jag ska utnyttja folk. World, look out for me. I'm free and I'm ready to kill. Och det ska jag, var så säkra. Jag ska ha sönder så många människor jag kan i farten jag tänker susa framåt.


Tänk er mig som en komet, som bränner allt i sin väg. Jag ska bränna, utnyttja, använda, kasta, trampa på, glida över, stampa sönder alla människor som kommer i min väg.

Min kropp betyder ingenting längre. Använd den som ni vill, era äckliga svin. Den är redan förbrukad. Den är använd. Den är begagnad. Ni har knullat, slagit, våldtagit, spottat, slängt runt med den som att det var eran att använda.

Nu får ni betala ert pris. Jag skyr inga medel för att bli den jag är menad till att bli. Och en dag ska jag betala tillbaka för det ni gjort mot mig.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Inte alla vill stoppa snoppen i dig, du har nog bara haft en förjävla otur. Men jag håller med, otroligt många killar är äckliga. Och alla tjejer hatar inte dig, du måste våga släppa in någon tjej så att du kan bli vän med henne. ALLA hatar dig inte, som sagt.

2010-05-17 @ 21:49:24
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Paris

Tror att det kan ha något att göra med att jag bor i Sthlm :) när jag var i Linköping var vi ute på krogen, och tjejer kollade på mig. Jag förberedde mig för det vanliga "bitch" snacket, men dom kollade gillande på mig och sade: vad vacker du är! snygg du är! akta dig för den här och den där killen...."



Helt sjukt.

2010-05-17 @ 21:52:57
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Folk hatar dig inte. Det lovar jag.

2010-05-17 @ 22:10:15
Postat av: Sanna

Jag håller med Verkonika, du umgås alltid med en viss sorts människor, dessa är inte alltid vackra på insidan. De flesta som har makt och pengar är inte så vänliga människor. Jag läser Signes blogg också, hon verkar vara en lika ärlig och öppenhjärtad person som du är. http://rodeo.net/signe/

2010-05-17 @ 22:14:15
Postat av: Anotherana

Jag känner mig så jävla bitter när jag läser det där för jag känner mig likadan. Vad fan ska jag "vända andra kinden till" för när folk bara slår mig eller utnyttjar mig? Jag kan också slå och utnyttja om det är så världen funkar.

2010-05-17 @ 22:24:14
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Veronika

Haha det var i och för sig sjukt! Men det är ju så - tjejerna här i Stockholm (vissa tjejer måste jag understryka) känner sig ju jäkligt hotade av dig isåfall. Men om de skulle lära känna dig skulle de ganska så utan tvekan gilla dig! Men jag kan ändå säga att jag hatar tjejer ibland, haha! De är så jäkla "tjejiga" och SÅ TÖNTIGA och mesiga. Tvi!

2010-05-17 @ 22:29:36
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Cattiz_

Jag har läst din blogg så länge. Jag undrar så mycket vem du är. Men framför allt skulle jag önska att jag var 15 år äldre, fick byta plats med någon som BORDE vara en viktig person i ditt liv, fick ta hand om dig och fick dig att förstå att du är viktig, hur du än mår och vad du än känner.



Det är inget fel på dig som person, bara fel i hur du uppfattar dig själv. Jag lever inte bra själv, men jag önskar att en person med det inflytande du har, hade haft en bättre familj, ännu mer stöd och tagit dig ur allt och kunnat inspirera världen ännu mer... För inspirationen idag är inte speciellt peppande. För de flesta åtminstone...



Men överlev och kämpa vidare. Du är värd ett liv.

2010-05-17 @ 22:58:21
URL: http://vardagslivochtankar.blogspot.com
Postat av: c

Älskar dig och din attytid!

Har blivit utnyttjad sexuellt jag med.

Ska vi träffas och bli ihop, du och jag?

Puss puss puss

2010-05-17 @ 23:13:20
Postat av: emelie

paris, läs din mail! nu!

inte alls kopplat till det här inlägget, även om jag önskar att jag gjort det. du kommer att betala tillbaka, men du kommer inte att såra andra på vägen - inte medvetet iallafall, det är du för bra för. DU är bättre än dem!

2010-05-17 @ 23:29:49
Postat av: Anonym

Antagligen för att du är lättfotat och därför vill killarna stoppa snoppen i dig och tjejerna inte gillar dig? Tjejer är bra på döma tjejer

2010-05-18 @ 00:05:22
Postat av: Anonym

Fast nu menar jag inte att du är det. Just wondering..

2010-05-18 @ 00:06:17
Postat av: Sofia

Hard as ice..påminner om mig själv då jag hade anorexi förut*

önskar dig gyllenekärleksmält där du är kall...



Ta hand om dig fina du!!!



2010-05-18 @ 00:43:17
Postat av: Jenny R

Du har inte funderat på att flytta då? Ex Linköping som du säger är ju lite lugnare på krogen, och folk är väldigt trevliga om man jämför med sthlm över lag.



Du kan ju bo på annat håll bara under en period, tills du mår bättre och sen flytta tillbaka till sthlm.



Ta hand om dig!

2010-05-18 @ 10:40:46
Postat av: nge

världen är så jävla äcklig, du är så jävla stark. du förtjänar så mycket mer än den här skiten. fyfan, vet inte ens vad jag ska säga. skulle vilja ge dig en kram men jag har en stark känsla av att jag skulle få ett knytnävsslag.. snälla, visa hela världen hur bra du är. du är fan bäst. åt helvete med alla andra.

2010-05-18 @ 12:40:16
URL: http://nevergoodenough.blogg.se/
Postat av: Anonym

På den senaste tiden har din blogg bliit ett helvete att läsa, och jag kan tänka mig att det känns som ett helvete att skriva också.

Du verkar ha upplevt tillräkligt mycket att psyket reagerar, det kan inte vara så jävla roligt, men det är nog inte kul för dina läsare heller, men vi läser frivilligt och vet att vi kommer bli hånade

2010-05-18 @ 13:28:39
Postat av: Elin

Kan du inte lista vilka bloggtjejer du gillar och vilka du ogillar, och varför. Nyfiken

2010-05-18 @ 13:38:59
Postat av: Lisen

Prata med någon! Snälla. Känner oro för dej även fast jag inte känner dej!

2010-05-18 @ 15:13:37
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: Lara ^^

Naiz inlägg asså! Så ska man ju fan börja tänka istället! :D

2010-05-18 @ 15:59:39
URL: http://doooown.blogg.se/
Postat av: linda

Jag har precis flyttat till Stockholm och känner igen det du skriver, det är massa bitch-attityd här.. och jag har också bara träffat idioter tidigare. Men jag tror att jag kommer träffa en bra kille någon gång.. jag hoppas det iaf. Och hoppas att du också gör det :)

2010-05-18 @ 16:18:11
Postat av: Mimmi

Jag tror också att inte alla hatar dig, och att inte alla killar vill stoppa snoppen i dig.......

Man ska inte dra alla över en kam, tror inte du träffat hela världen än hörru ;)

2010-05-18 @ 18:14:48
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: C

Paris, think before you act. Du är så mycket bättre än dom, tro det eller ej men du är en bra människa. Gör något annat än det här, liksom tänk hur många konsekvenser det lär bli i slutändan. Du skrev i något inlägg att du ville ha vänner, tror du att det här kommer att leda till mer vänner? Du lär bli mer fruktad än älskad och kanske på ett skumt sätt får du mer vänner, men lär det vara äkta vänner eller människor som bara vill se bra ut? Paris jag har läst din blogg i kanske två år nu, dina inlägg har hjälpt mig och nu vill jag på något sätt hjälpa dig. So don't do this cause it's not worth it. Ta hand om dig din vackra dum-smarta ängel <3

2010-05-18 @ 19:42:48
Postat av: Cassandra

För allt i världen, uttnyttja inte de som inte förtjänar det, okej? Du är bra.

2010-05-18 @ 20:20:52
URL: http://cassandrafriberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yay!! go on tjejen! (y) det är rätta takter, man ska fan nt buga för NÅGON! för man får fan nt tillbaks ett jävla skit!!



Det är DIN tur att leva, att vara fri, tänk inte på någon annan, gör bara som du själv vill och utnyttja folk och kör över dom som en jävla traktor =)

2010-05-18 @ 21:20:15
Postat av: Millan

Jag tror på dig!

Du kan äga hela världen och ha den runt ditt lillfinger- bara du vill tillräckligt mycket.



http://fetto.blogg.se

2010-05-18 @ 21:52:53
URL: http://fetto.blogg.se/
Postat av: P



Du, du kommer inte må bättre av att förstöra andra människors liv. Det gör dig bara ännu mer egoistisk än du är nu. ALLA anorektiker är sjukt egoistiska. Jag har varit sjuk nu i 12 år (BMI på lägst 8,8).



Jag har också blivit utsatt för otroligt mycket hemska saker... men att skada andra. Hur sjuk får man bli?



Sluta var en så jävla självömkande, bortskämd skitunge!



Vi kan inte göra något åt det som har hänt, men vi kan förändra vår framtid.

2010-05-18 @ 23:22:12
Postat av: My

flytta till borlänge, så kan jag vara din vän <3

2010-05-19 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se