GE MIG!!! (cravings)

Okay, med risk att låta modeblogg - aktig... MEN GAH, geeeee mig!
Jag vill ha ALLT. Precis så här vill jag klä mig i slutet på vintern/våren.




Jackan, skorna, benvärmarna...



KLÄNNINGEN! Skorna, jackan.



Äsch, ge mig hela outfiten bara.



Alla dessa små korta klänningar. GE MIG. Och denna byxdress.









Det är vid sådana här tillfällen man önskar att man hade den där härliga chokladfärgen på sin hy. INGEN kan bära upp orange eller lila såsom en mörkhyad varelse.



Den här gillar jag enbart på grund av ryggen:

Kolla till höger om Liu Wen, så ser ni baksidan på den blåa klänningen.



Ge mig!





The man himself (btw så älskar jag hans entrence, så sjukt cool snubbe):


Kommentarer
Postat av: ▲

Så snyggt! :D

2011-03-30 @ 10:34:45
URL: http://knaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se