Genvägar



Vet ni en annan sak jag blir förbannad på?

Genvägar. Ni vill alla ha dom. Ni vill bli rika, men orkar inte kämpa för det. Ni vill bli kända, men orkar inte engagera er. Ni vill bli smala, men tror att det kommer att hända om ni dricker äppelcidervinäger en gång i veckan.


Att bli rik kräver HARD WORK. Att bli smal kräver ett sjujävla helsikes HARD WORK. Ni kan inte sitta där och tro att några bantningspiller ska göra jobbet åt er och att ni ska må som ni gör nu.



Gå ner i vikt innebär total hängivenhet, hårt jobb och ett jävla humör. Ni KOMMER bli griniga, ni KOMMER bli förbannade på minsta lilla, ni KOMMER få spel på folk som är er nära, ni KOMMER må dåligt, ni KOMMER svettas, skrika, böla, få ångestanfall, må illa och nästan spy av ansträngningen.


Det finns inga genvägar. Varför tror du att det finns så många olika dieter? Det enda som funkar är att äta bra och röra på dig mycket.

Kommentarer
Postat av: Siri

Och om man mest bara vill vara lycklig?

2010-10-18 @ 20:01:03
URL: http://hellsbells.blogg.se/
Postat av: mary

Word!!

2010-10-18 @ 20:27:34
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Veronika

Japp, genvägar är bättre än omvägar. Du vill väl också gå genvägar, om de nu skulle funka?

2010-10-18 @ 20:33:30
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Matilda

Allt du skriver är ju så jäkla rätt! Btw måste fråga. Vet inte om du ser på tv men om du gör det. Biggest loser, är det något du har sett?

Ser nästan aldrig på tv, ryttarliv du vet.. men jag lyckas av ngn anledning alltid hamna framför det programmet!

Idag kände jag mig hemsk men mådde samtidigt sjukt bra av att sitta och titta på hur de plåga tjockisarna medan jag satt och åt hamburgare och åt snacks till efterrätt. Jag har ett BMI på 17-18 men ingen ätstörning vad jag vet, kan äta hur mycket skit som helst hur som helst. Hur sjutton kan det kännas bra att se dem plågas och sen själv sitta och vräka i sig massa skit? Sjukt.

2010-10-19 @ 00:32:54
Postat av: ZIPP

Du jobbar hårt eller hur? Du har fan jobbat så fel att du har nu fastnat i en mentalsjukdom som du inte kan ta dig ur. För att du är för svag.

Ditt ego är också för stort. Var fan inte stolt över din anorexia.

2010-10-19 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se