Mitt hjärta brinner för er, mitt blod rusar för er.



Mitt hjärta brinner för er.
Mitt blod rusar på grund av er.
Min själ existerar för er skull.
Min ande lever tack vare er.



Och när ni skickar mail till mig ger ni mig ett förtroende som jag verkligen inte förtjänar. Tårarna rinnerr nerför kinderna när jag läser era mail, och jag vill sträcka ut en hand och röra erat hår, krama er, pussa eran panna.

Nu vet jag varför jag har så svårt att läsa era mail. Att se era känslor, och veta att jag inte kan hjälpa er, förutom en uppmuntrande rad eller två... det skär, det brinner, det förgör mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin, älskade <3

2010-09-26 @ 18:36:04
Postat av: -

Stay strong. Du är bra,

2010-09-26 @ 19:07:14
URL: http://notstrongenough.blogg.se/
Postat av: Minna

Du verkar vara en helt underbar person...

2010-09-26 @ 23:26:49
URL: http://stolenmoments.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är betydelsefull för mig. Jag tänker på dig ofta, och du inspirerar mig - åt rätt håll<3

2010-09-27 @ 16:52:07
Postat av: Anonym

det är grammatik fel att skriva eran, eller erat för den delen. men skriver er eller ert. förlåt, men du brukar ju vara noga med sådant och jag ville bara upplysa dig..

2010-09-30 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se