2 frågor / kolhydrater VS fett samt tinnitus



Matpajen är det ärligt talat flera år sedan jag åt. Jag tycker att kolhydrater är jobbigast just nu, jag blir så obehagligt mätt och min hjärna (dvs anorexin) har bestämt sig för att kolhydrater är dåligt.

Häromdagen åt jag huvudet på en sådan där godisfisk, men bara för att tre personer stirrade på mig och nästan krävde det. Annars gillar jag inte godis utan äter hellre glass.



Jag har aldrig testats för det men kan mycket väl tänka mig att jag lider av en mild form av tinnitus. Ibland slår det lock för öronen och då ringer det. Men nej, inte hela tiden.

Klart jag hade velat! Lider ju själv av anorexi samt en annan kronisk sjukdom som jag inte kan göra något åt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag var också helt anti kolhydrater... börja dock bli frisk nu, äter mer normala saker. men anorexin övergick till bulimi och den har jag kvar men det är mer som en tvångshandling. jag spyr oftast inte pga ångest.

2011-04-25 @ 23:48:06
Postat av: Anonym

Tack för svar på frågan.

Såg på din matdagbok att du skrev recept på kycklinpaj med räkor. Gjorde du inte pajen själv? eller lagade du den och pillade bort smördegen och åt endast fyllnigen?

2011-04-26 @ 12:34:46
Postat av: L

Hej paris! Tack för svaret! Vad är det för kronisk sjukdom du lider av?

Kram!

2011-04-26 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se