Planer, planer



Kommer ni ihåg rocksnubben jag spelade in en video med?
Nu ska vi göra det igen, men han ska vara producent för mig... så jävla AWESOME att han tror på mig (eftersom han själv är en etablerad artist).

Naturligtvis kommer jag vara försiktig ("gamla" gubbar som utnyttjar unga dumma tjejer osv...) men lite psyched kan jag inte låta bli att vara.


Så nu sitter vi och planerar. Antingen åker jag till New York (där han befinner sig nu) och bor hos lite vänner, eller Los Angeles och börjar spela in... FAN, hoppas detta går vägen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad heter modellen på bilden?

Btw, har du varit i Ryssland?

2011-04-04 @ 23:21:15
Postat av: Simone

Kan du inte berätta vem det är? ;)

2011-04-05 @ 15:00:36
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se