Idag var det basebollträet för kissen/Simons cat...



... eller snarare i natt. Jag var ju ute och gick och när jag anstränger mig mycket får jag skitont. Högra höften gjorde så att jag haltade i går kväll.

Tror ni inte att det första som händer när jag lagt mig är att hon kommer och lägger sig bredvid mig, i min U - kurva, alltså med benen slightly uppdragna mot huvudet, så att jag inte kunna flytta på mig!

Har legat vaken hela natten och ålat mig fram och tillbaka, petat på henne, pillat henne i örat - hon hade lika gärna kunnat vara död, så trött var nussan. Så jag låg där på mitt höftben som jag redan hade on i, med henne tryggt snusandes i att ingen skulle skada henne när mamma (jag) var där.



Men jag får väl hålla till godo. Hon har inte varit en trygg katt förut och ville inte gärna närma sig folk. Nu blir hon nästan upprörd om dom INTE hälsar.

Åh, mitt lilla hjärta. Älskar dig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cuuute : )

2011-08-21 @ 10:28:35
Postat av: Nossie

Din höftsmärta, upplever du det ofta? Exakt det du beskrev händer mig med jämna mellanrum. Jag får liksom jätteont i höften och kan knappt gå. Jag börjar tro det är något allvarligt. :(

2011-08-22 @ 00:21:42
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se