A rock'n'roll love fairytale






Är det möjligt att vara kär i någon utan att ha träffat någon?

Jag pratar med min engelska rockare varje dag, men ibland går det ett par veckor innan vi kan prata igen. Och då slår det gnistor igen, direkt. Vi pratar om ALLT, livet, meningen med allt, musik, filmer, böcker, sex, och vi är så läskigt lika.

Som han skrev idag: "det är läskigt hur öppen jag kan vara med dig." Och jag svarade: "jag vet. Vi har en särskild connection."


Det är så sjukt. Det spritter i kroppen på mig när jag tänker på honom. Och han känner samma sak för mig. Ni vet hur det är, man ler när man tänker på "honom". Åh dear lord så sjukt detta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se