Dagens ungdomar


Okay, nu låter jag som värsta moralkärringen... men hjälp, vad snuskiga dagens ungdomar är. På min tid slarvade folk kanske runt, men man höll käften om det. Inte som nu, när det är status för både tjejer och killar att ligga med flest personer.

Det är den där kristna, kyska personen i mig som skriker lite, men jag tycker inte att det är helt okay. Som 70 - talet på nytt, fast även då höll man tyst om det.


Själv har jag inte haft sex med speciellt många. Hångla kan jag göra, men att ha sex är en stor grej för mig. Sedan att jag haft pojkvän dom sista fem åren har ju inte precis hjälpt till med min lösdrivna sida.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att du gillade texten som skrevs för så sjukt längesedan (2008 tror jag det var)

Det läskiga var när jag kollade in din bloggadress och insåg att jag har läst din blogg för många, många år sedan. Precis innan tiden jag skrev det fjortisinlägget.

Jag kommenterade aldrig, vad jag minns, men jag läste, läste, läste allt du skrev.



Hur mår du idag? Har du kommit ifrån anorexin något vidare eller är du kvar/tillbaka där du var när du startade denna blogg. Jag vet att du gjorde några försök till och från att inte tänka på det och skada dig själv.

Och hur går/gick det med "boyfriend"?



Kram!!

2011-02-23 @ 22:24:05
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se