Hur vi fick det bättre



Jag flyttade hemifrån. Först ett halvår, sen flyttade jag hemifrån permanent i nästan två år. Var aldrig hemma hos henne och träffade henne alltså nästan ingenting under två års tid.


Jag tror på det här med avstånd. Man blir inkletad med varandra om man är med varandra hela tiden - det får inte vara så. Man måste ha distans, man måste ha paus, man måste vara två individer... min mamma och jag är på många sett och vis i en pojkvän - flickvän - relation. Vi har ingen mamma - dotter - relation. Hon är inte min mamma, hon är min vän. Och det är det som gör våran relation så bra, och så dålig.



Hoppas ni förstår mitt svammel!

Kommentarer
Postat av: J

ojojoj mhhhmm låter precis som om det skulle vara om mig och min mamma.. =(

2011-02-18 @ 18:06:19
URL: http://mittfelaktigaliv.bloggplatsen.se
Postat av: Paris

det är inte alltför ovanligt inser jag ju mer jag bloggar :P :/

2011-02-18 @ 18:14:03
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se